زمان  معرفی شهردار زنجان

سخنگوی شورای شهر زنجان از احتمال اعلام نام شهردار تا 20 شهریورماه خبر داد و گفت: کارنامه کاری گزینه‌ها در حال بررسی است.

به گزارش ایسکانیوز،«سجاد خدایی» اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، دیدار با 2 تن از گزینه‌های تصدی پست شهرداری زنجان و بررسی کارنامه کاری آنها در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با ادامه این روند شهردار تا 20 شهریورماه انتخاب و نام وی اعلام شود.
وی توجه به تحصیلات و سوابق کاری افراد را در بررسی کارنامه کاری آنها حائز اهمیت دانست و افزود: در تلاش هستیم با تعامل مناسبی که در شورای شهر وجود دارد فردی لایق را به عنوان شهردار انتخاب کنیم که قطعا این تصمیم می‌تواند شرایط را برای توسعه شهر فراهم کند.
این مسئول با اشاره به این‌که برای انتخاب شهردار از سوی اعضای شورای شهر و خارج از شورا تحت فشار نیستیم، گفت: همه به اعضای شورای شهر اعتماد دارند و فضا به‌گونه‌ای فراهم شده است که اعضا بر اساس تصمیم گروهی خود و بر اساس معیارهای اعلام شده شهردار را انتخاب کنند و مشکلی در این زمینه نداریم.
خدایی ادامه داد: پرونده کاری 6 نفر از کاندیداها بررسی شده و در چند روز آینده نیز کارنامه 4 نفر باقی‌مانده بررسی می‌شود که در نهایت با جمع‌بندی نظرات، شهردار اعلام خواهد شد.

902/900

کد خبر: 834423

وب گردی

وب گردی