اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بجنورد گفت: اختلاس رخ داده در این دانشگاه مربوط به سامانه غذایی بوده است و سه نفر در آن دخالت داشتند که یک نفر از آن‌ها از کارکنان دانشگاه بود و قراردادش را فسخ کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، علی حق بین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اختلاس رخ داده در این دانشگاه را همکاران خودمان رصد کردند و مدارک آن را جمع آوری و تحویل مقامات قضایی دادند که در این خصوص سه نفر در این مسئله دخیل بودند.

حق بین ادامه داد: شیوه این اختلاس اینگونه بوده که پیمانکار آمار غذا را بالاتر می داده است و هزینه غذاهای این آمار کذب را اختلاس میکرده است که این موضوع به محض اطلاع از سوی رئیس وقت دانشگاه پیگیری و گزارش شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان در این بین به هیچ وجه متضرر نشدند و تنها مبلغی از دست دانشگاه رفته است که با رد مال متهمین به این دانشگاه بازگردادنده خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در پایان اظهار داشت: آن فردی که با دانشگاه قرارداد داشت و از کارکنان حسوب می شد ابتدا به زندان رفت و بعد از مدتی با قرار وثیقه آزاد شد که البته دیگر قراردادی با وی تمدید نشد و این فرد از دانشگاه رفت.

کد خبر: 834496

وب گردی

وب گردی