تهران- ایسکانیوز:‌اسلوبودان کواچ؛ سرمربی مردان ایران در کنفرانس خبری بازی ایران – فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او با تبریک به تیم و مربی فرانسه، عملکرد حریف را از شاگردان خود بهتر دانست و  گفت: ما سعی کردیم کاری کنیم تا روزنه صعود را نبندیم ولی فرانسه از ما بهتر بود و برنده شد. بعد از ست اول هم ترجیح دادم از بازیکنانی استفاده کنم که کمتر شانس بازی داشته اند.

کواچ دلیل استفاده از تیم دومش را از ست دوم حفظ آمادگی کل تیم عنوان کرد و ادامه داد: ما بلافاصله پس از رقابت های قهرمانی جهان باید به بازی های آسیایی برویم و آنجا به یک تیم آماده نیاز داریم. پس باید همه بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی ایران؛ همچنین با اشاره به بازی شنبه ایران در برابر روسیه، گفت: دو روز فرصت داریم تا نگاه خود را از این دو بازی تغییر دهیم و به بازی شنبه فکر کنیم. ما تاکنون بازی های خیلی خوبی انجام داده ایم و شما فقط در دو بازی آخر ایرانِ خوب را ندیدید. می خواهیم شنبه بازی خوبی انجام بدهیم و تورنمنت را خوب تمام کنیم.

سعید معروف؛ کاپیتان تیم ملی ایران نیز  در کنفرانس خبری بازی ایران – فرانسه با تبریک به تیم فرانسه به خاطر صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات، گفت: فرانسه از ابتدای تورنمنت خیلی خوب بازی کرد و من در مرحله بعد هم برایش آرزوی موفقیت می کنم. ما در بازی امروز شانس کمی برای صعود داشتیم ولی تمام تلاش مان را انجام دادیم تا از فرصت استفاده کنیم.

معروف با اشاره به اینکه؛ بعد از پایان ست اول دیگر همه چیز برای ما تمام شد، افزود: دیگر بازیکنانی که وارد زمین شدند، عالی بازی کردند و توانستند تا ست پنجم مقابل حریف مبارزه کنند.

No Name (3)

کد خبر: 83450

وب گردی

وب گردی