خبرنگاران سادات  وظیفه سنگین تری دارند/ رونمایی از کارت رفاهی خبرنگاران

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم تجلیل از خبرنگاران سادات، صداقت رسانه ای را وظیفه ای سنگین برای این قشر از خبرنگاران دانست.

به گزارش ایسکانیوز مراسم تجلیل از خبرنگاران سادات به مناسبت عید غدیر خم و دهه ولایت شب گذشته 14 شهریور با حضور محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، مرتضی غرقی دبیر کانون حرفه ای رسانه، حسن سلطانی مجری پیشکسوت رسانه ملی و جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران سادات در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

بهزاد تیمورپور رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در این مراسم با اشاره به فعالیت های این فرهنگسرا به ویژه در حوزه خبرنگاران و اهالی رسانه گفت: در طول سال های گذشته برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، تفریحی، ورزشی و اجتماعی، برای خبرنگاران برگزار کرده ایم که در این زمینه می توان به مسابقات تیراندازی و فوتسال جام شهدای رسانه، اهدای خون خبرنگاران، مسابقات تیراندازی با سلاح گرم، ارائه خدمات رفاهی در زمینه دوره های آموزشی و ورزشی، تورهای تفریحی و تور بهشت گردی و مسابقات قرآنی سراج ویژه خبرنگاران اشاره کرد.

وی گفت: در حال حاضر نیز کارت های رفاهی خبرنگاران با همکاری بانک شهر برای استفاده از خدمات و تسهیلات مختلف همراه با تخفیف، اماده شده است که امروز از آن رونمایی خواهیم کرد و به زودی اطلاعات تکمیلی در مورد خدمات ارائه شده و نحوه اعطای آن به خبرنگاران اعلام خواهد، شد.

تیمورپور تصریح کرد: نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران را هم در رشته های مختلف ورزشی در فصل پاییز برگزار خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم نیز محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در سخانی کوتاه به بیان نکاتی درباره واقعه غدیر و ارزش و جایگاه این واقعه عظیم و حضرت علی (ع)، پرداخت.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همچنین در این مراسم گفت: صداقت رسانه ای رسالت و وظیفه ای سنگین برای خبرنگاران ایران است و در این بین خبرنگاران سادات، وظیفه ای سنگین تر دارند.

در پایان این مراسم از کارت رفاهی خبرنگاران با حضور مسئولان و پیشکسوتان خبر و رسانه رونمای شد و همچنین نخستین کارت ویژه عضویت کتابخانه فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به حجت الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، اهدا شد.

زهره سادات حاجیان

700

کد خبر: 834521

وب گردی

وب گردی