جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: نیروی انسانی نقش موثری در جنگ های آینده خواهد داشت

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اختتامیه همایش ممتازین نزاجا گفت: کارشناسان نطامی دنیا دریافته اند که نیروی انسانی نقش اساسی و موثری در جنگ های آینده خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اختتامیه پانزدهمین همایش ممتازین نیروی زمینی ارتش که صبح امروز در مشهد مقدس برگزار شد گفت: کارشناسان نظامی دنیا در دو دهه گذشته تصور می کردند با تولید تجهیزات پیشرفته نقش نیروی انسانی در جنگ ها کم رنگ خواهد شد اما امروز دریافته اند که نیروی انسانی نقش اساسی و موثری در جنگ های آینده خواهد داشت، زیرا اگر افراد با ایمان و متخصص از سلاح های پیشرفته استفاده کنند قطعا کارایی بهتری خواهد داشت.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی افزود: تا نیروی انسانی کارآمد و متخصص در نیروی زمینی وجود دارد تمامی مأموریت‌ها با موفقیت به پایان خواهد رسید.

وی گفت: ارتش فعالیت‌، تلاش‌، موفقیت‌ و در صحنه بودن های خود را مدیون کارکنان متعهد، متخصص و با ایمان خود می داند.

امیر سرتیپ نعمتی گفت: البته در این بین نقش خانواده کارکنان ارتش در پیشرفت و موفقیت همه طرح‌ها نقش بی‌بدیلی است و اگر کارکنان ما موفق هستند به خاطر وجود همسرانی است که همیشه یار و یاور بوده اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا ماموریت حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور را به عهده دارد و پاسخ به هرگونه جسارتی را در کوتاه ترین زمان پاسخ خواهد داد.

لازم به یادآوری است در این همایش از ۳۵۰ نفر از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

704

کد خبر: 834525

وب گردی

وب گردی