دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با خانواده شهید محسن حججی

جمعی از فرماندهان ارتش در اصفهان با حضور در منزل شهید مدافع حرم محسن حججی با خانواده این شهید گرامی دیدار کردند.

جمعی از فرماندهان ارتش در منطقه اصفهان به همراه هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه اصفهان حجت الاسلام سید عباس قریشی با حضور در منزل شهید مدافع حرم محسن حججی با خانواده این شهید گرامی دیدار کردند.

حجت الاسلام قریشی در این دیدار گفت:توفیقی شد خدمت خانواده این شهید بزرگوار که افتخاری برای جهان اسلام شد برسیم و معتقدم نه فقط ایران اسلامی بلکه ایشان شهید جهان اسلام است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه اصفهان افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این شهید بزرگوار برای همگان به ویژه جوان های عزیز حجت خداوند شد. امیدواریم ما نیز بتوانیم قدمی در مسیر این عزیز بزگوار برداریم گرچه بسیار سخت است .

پدر شهید محسن حججی نیز با توصیه هایی به سربازان و جوانان گفت: محسن دهه هفتادی بود و در دهه نود که پر از امکاناتی از قبیل ماهواره و اینترنت و فضاهای مجازی بود نیز زندگی کرد ولی ثابت کرد که می شود اکنون نیز دهه شصتی زندگی کرد. دهه شصتی که اصلا نه ماهواره ای بود و نه فضای مجازی و مردم دل و قلب خود را پاک نگه داشته بودند و در هشت سال دفاع مقدس جوانان زیادی فدای اسلام وکشور شدند، و به نظر من این بزرگترین پیام محسن به تمام جوانان این مرز و بوم است. شهادت محسن نه تنها برای جوانان شد بلکه برای ماهم که از نسل گذشته ایم درسی بزرگ است.

در پایان لوح یادبودی به همراه یک جلد کلام الله مجید از سوی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های منطقه به پدر شهید حججی اهدا شد.

704

کد خبر: 834534

وب گردی

وب گردی