تهران- ایسکانیوز: لوران تیلی؛ سرمربی تیم فرانسه در کنفرانس خبری بازی ایران – فرانسه با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش در برابر ایران گفت: ما از ایران خیلی می ترسیدیم چون توانایی این تیم را در لیگ جهانی و همچنین در مراحل گذشته این مسابقات دیده بودیم. من خودم به شخصه، عاشقِ بازی ایرانم. تاکتیکش با تمام تیم های دنیا فرق می کند. همچنین تکنیک بازیکنانش و به خصوص پاسور و دفاع وسطش.

تیلی همچنین با اشاره به اینکه برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر دنیا برنامه ریزی تمرینی منظم و خوبی داشته، افزود: ما مرحله نهایی لیگ جهانی امسال را به استرالیا باختیم. همان موقع من گفتم برای حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان برنامه داریم ولی همه با تعجب و شگفتی به حرف های من واکنش نشان دادند. حالا می بینیم که برنامه ای که برای تمرین روزانه داشتیم با پشتکار و تلاش تیم بعد از دو ماه نتیجه داده و فرانسه یکی از چهار تیم برتر رقابت های جهانی است.

سرمربی فرانسه در پاسخ به سئوالی که آیا در نتیجه بازی با ایران به حریف مرحله نیمه نهایی خود هم فکر می کردید، گفت: خیر. ما روی بازی با ایران تمرکز کرده بودیم و فقط برای مان مهم بود که بتوانیم این بازی را ببریم.

پس از لوران تیلی، بنجامین تونیوتی؛ کاپیتان تیم فرانسه آماده پاسخگویی به سوالات خبرنگاران شد. او در کنفرانس خبری بازی ایران – فرانسه گفت: از اینکه فرانسه جزو چهار تیم برتر مسابقات جهانی قرار گرفته، احساس شگفتی می کنم و به خاطر کسب این موفقیت از بازیکنان و همچنین مربیان تیم متشکرم. ما در مرحله نیمه نهایی با برزیل بازی داریم. می دانیم که برزیل تیم بزرگی است و شاید بهترین تیم دنیاست. ولی می رویم که در برابرش بجنگیم. چون به این مسابقات آمده ایم تا از اول تا آخرش مبارزه کنیم. می خواهیم هر چه در توان داریم به کار بگیریم.

No Name (4)

کد خبر: 83454

وب گردی

وب گردی