فرهاد رهبر: فرماندهی جوانان مومن و انقلابی بر عهده شهید حججی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با خانواده شهید حججی: «برکت این خون شهید نه تنها در پیروزی های دفاع از حرم، بلکه یک اتفاق دیگری در بین جوانان می افتد.»

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که دکتر ولایتی را در دیدار با خانواده شهید حججی همراهی می کرد، گفت: «فرماندهی جوانان مومن و انقلابی بر عهده شهید حججی است و انشاء الله فرهنگ جوان مومن و انقلابی به برکت خون این شهید در بین جوانان ما دمیده شود.»

دکتر رهبر خطاب به پدر شهید حججی گفت: «خبردار شدم که در جمع بزرگ دانشجویان( دانشگاه آزاد اسلامی در همایش شمیم بصیرت)شرکت کردید و یک انقلاب در دل ها افتاده است. »

وی ادامه داد: «جوانان فعال در دانشگاه آزاد اسلامی و در کل کشور باید بتوانند یک تحول فرهنگی ایجاد کنند. این تحول زمانی ایجاد می شود که در دلشان این تحول ایجاد شود. حضور شما و برکت شهید محسن حججی این تحول را در دلشان ایجاد کرد. »

وی افزود: «برکت این خون شهید نه تنها در پیروزی های دفاع از حرم، بلکه یک اتفاق دیگری در بین جوانان می افتد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که فرهنگ جوان مومن انقلابی که رهبری انقلاب به آن اشاره کردند، به برکت خون شهید محسن حججی در خون تمام جوانان ما تسری پیدا کند.

دکتر فرهاد رهبر با اشاره به مخالفت خانواده شهید حججی با نامگذاری یکی از واحدهای داشگاه های آزاد نجف اباد به نام این شهید، گفت: « من و آقای دکتر ولایتی در جلسه هیات امنا بودیم و در همان جا بلافاصله آقای دکتر ولایتی گفتند شهید حججی نماد شهداست. گرچه نجف آباد منطقه شهید پروری است و شهدای بزرگی در آن منطقه هستند. ولی با این وجود ایشان اصرار داشتند دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد را به نام شهید حججی نامگذاری کنیم. نامه ای از شما و والده شهید دریافت کردیم که بزرگواری کردید و گفتید که این شهر شهدای دیگری هم هستند و تمایلی ندارید.»

وی افزود:« یکی از واحدهای دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی به نام شهید حججی قطعا نامگذاری می شود اما واحد نجف آباد به نام همه شهدای نجف آباد هست و می درخشد.»

کد خبر: 834599

وب گردی

وب گردی