تهران- ایسکانیوز: عملکرد درخشان تیم والیبال کشورمان در این دوره از مسابقات قهرمانی مردان جهان باعث شد تا پس از بازماندن تیم ایران به مرحله نیمه نهایی، حتی بازیکنان تیم رقیب نیز از جای خالی بازیکنان ایران در مرحله نیمه نهایی ابراز تاسف کنند.

ساموئل: برای ایران ناراحتم که به نیمه نهایی نرسید

به گزرش ایسکانیوز، تویا ساموئل پس از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان در لهستان گفت:«برای ایران ناراحتم چرا که واقعا سطح والیبالش در حد نیمه نهایی قهرمانی جهان بود”.بازیکن شماره 15 فرانسه بعداز پیروزی مقابل ایران گفت: «ایران متاسفانه بازی با آلمان را آسان گرفت و نتوانست نتیجه خوبی بگیرد. ایران اگر مقابل آلمان مثل ست اول مقابل ما بازی می کرد حتما نتیجه بازی اش فرق می کرد و حالا  می توانست در نیمه نهایی هم باشد. البته برای صعود فرانسه خیلی خوشحالم ولی برای ایران نارحتم که باید شنبه برای پنجمی ،ششمی بازی کند."

بازیکن فرانسه همچنین ادامه داد:«ما یک ست برای صعود می خواستیم و آن را به دست آوردیم. وقتی بازیکنان ذخیره وارد زمین شدند مدت زمانی طول کشید تا آنها در جریان بازی قرار بگیرند و بتوانند نمایش خوبی از خودشان نشان دهند. به هر حال بازی سختی بود و از پیروزی در آن خوشحالم.»

سیدیب موری : ایران می توانست 3 برصفر پیروز شود

دیگر بازیکن فرانسه نیز درباره بازماندن ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی صحبت کرد. سیدیب موری فرانسوی گفت:«اگر ایران تحت فشار نبود، حتما می توانست 3 بر صفر برنده شود.»

به گزارش ایسکانیوز، بازیکن شماره 21 بعد از پیروزی تیمش برابر تیم ملی کشورمان، به قدرت ایران در والیبال دنیا اعتراف کرد و افزود: «ایران یکی از بهترین هاست. اگر ایران آنقدر تحت فشار نبود حتما می توانست برنده 3 بر صفر بازی شود. این تیم می توانست در ست اول بازی بهتری انجام دهد ولی خیلی شرایط دشواری داشت و نمی توانست بر این همه فشار روحی غلبه کند.

بازیکن فرانسه همچنین در ادامه گفت:«ما ست اول را می خواستیم تا به مرحله نیمه نهایی برسیم. وقتی ست اول را بردیم، کمی بازی را رها کردیم و در مقابل ایران عالی بازی کرد.آنها به خوبی با توپ بازی کردند و به خوبی در اسپک از دفاع ما عبور کردند. البته ما در ست پنجم به مبارزه برگشتیم  و توانستیم برنده باشیم. من واقعا خوشحالم و از این نتیجه بازی راضی ام.»
کد خبر: 83468

وب گردی

وب گردی