شهید حججی حقانیت اسلام را به نمایش درآورد

رییس هیئت امای دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار تصویری از دیدار خود با خانواده شهید حججی در اینستاگرام خود نوشت: شهید حججی با صلابت و مظلومیت، چشم جهانیان را خیره و حقانیت اسلام را به نمایش گذارد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکا نیوز ولایتی رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار تصویری از دیدار خود با خانواده شهید مطلوم حججی در نجف آباد در قالب دومین سفر استانی خود به اصفهان در صفحه اینستاگرام خود نوشت : امروز پنجشنبه شانزدهم شهریور برای دومین سفر استانی به همراه دکتر رهبر ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی وجمعی دیگر از مسئولان به اصفهان سفر کردیم و توفیق دیدار با خانواده بزرگوار شهید مظلوم حججی برای ادای احترام و ارادت به این شهید والامقام در نجف آباد فراهم شدشهیدی که با صلابت و در عین حال مظلومیت، چشم جهانیان را خیره و حقانیت اسلام را به نمایش گذارد.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل تصریح کرد:به راستی باید گفت محسن حججی در همان مسیری که امام حسین(ع) حرکت کردند تا در مقابل بنی امیه و اشرار امت بایستند و مسیر اسلام را تصحیح کنند، حرکت کرد. شهادت شهید حججی تلنگری بود به وجدان های خفته و تلاشی بود در جهت ایجاد یک نهضت بزرگ در برابر اخلاف بنی امیه و اشرار داعش و امثال آنها در این منطقه.
ولایتی در بخش دیگری از این نوشتار افزود: امروز اقتدار، ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران که در طول تاریخ بی نظیر است ، مدیون ایثارگری ها و شجاعت این شهدای والا مقام ، جانبازان، ایثارگران و امروز شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی است که این گونه از مرزها و جایگاه مقتدر کشور در برابر دشمنان و توطئه گران صیانت و پاسداری کردند و ملت شریف و بزرگ ایران قدر این شهداء را می دانند و همه ما مدیون این فداکاری ها هستیم .

303

کد خبر: 834703

وب گردی

وب گردی