تهران- ایسکانیوز: آرمین تشکری یکی از بازیکنان خوب ایران در این دوره از مسابقات بود که با وجود فرصت کمی که برای بازی به دست آورد، امتیازات ارزشمندی برای تیم کشورمان گرفت.او  پس دیدار مقابل فرانسه گفت: «تمام سعی خود را برای پیروزی کردیم ولی وقتی ست اول را باختیم، دیگر همه چیز تمام برایمان تمام شد.»

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرعتی زن تیم ملی کشورمان با از دست دادن شانس برای حضور در مرحله نیمه نهایی ادامه داد:« کاش اولین روز با آلمان بازی می کردیم چرا که همیشه  وقتی به تیم ما استراحت می خورد بازی بعدی را بد شروع کرده ایم.»

تشکری درباره باخت به فرانسه گفت:« هر وقت به پوئن فکر می کنیم، به خاطر استرس بازی را می بازیم یا اگر قرار است تیمی را ببریم همیشه بازنده بوده ایم. از قبل هم قسم شده بودیم تا بازی با فرانسه را ببریم تا به جمع چهار تیم اول برسیم . به پوئن های اول خیلی فکر می کردیم چرا که به آنها احتیاج داشتیم. باید هر ست را 25-19 می بردیم. ست اول را که از دست دادیم دیگر همه چیز تمام شد.»

بازیکن تیم والیبال کشورمان معتقد است که والیبالیست‌های ایران با وجود شروع خوب بازی را به حریف واگذار کردند:«با اینکه خوب شروع کردیم اما بازی را واگذار کردیم. به نظرم بازی با آلمان حساس تر بود تا فرانسه. اگر آلمان را می بردیم این اتفاقات نمی افتاد تا بخواهیم به پوئن بازی با فرانسه فکر کنیم. خدا راشکر که بچه های ذخیره کمک کردند و دو ست گرفتیم. ست پنجم هم می توانستیم برنده باشیم اما شرایط مطلوب نبود. وقتی ست اول را باختیم، برای ما  دیگر همه چیز تمام شد. البته تلاش کردیم دوست سوم و چهارم را گرفتیم و ست آخر هم واگذار کردیم.»

او در پایان درباره بازی شنبه گفت:« شنبه باید با روسیه برای پنجمی، ششمی بازی کنیم. البته خدا را شکر می کنیم که به جمع 6 تیم اول رسیدیم. اگر روسیه را شکست دهیم در رنکینگ جهانی شرایط بهتری پیدا می کنیم.»
کد خبر: 83472

وب گردی

وب گردی