گسترش فولاد صفر - پرسپولیس 3 / صدر قرمز شد

در دیدار معوقه هفته پنجم پرسپولیسی ها موفق شدند گسترش فولاد را شکست دهند.

به گزارش ایسکانیوز، در کمتر از 5 روز به جدال حساس پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، سرخ ها در دیداری معوقه به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت.

ورزشگاه : بنیان دیزل

تماشاگر: ٢٠٠٠ نفر

اخراج: کریم باقری مربی پرسپولیس


گسترش فولاد تبریز:

فرناندو دخسوس، سیدمحسن حسینی، دراگان ژارکوویچ، میلاد فخرالدینی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، محمد خرم‌الحسینی، حسین ابرقویی( سامان نریمان جهان - 75)، یوسف سیدی، امید جهانبخش(ادسون هنریکه - 66) و رضا خالقی‌فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی(محسن مسلمان - 46)، وحید امیری( سیامک نعمتی - 84) ، فرشاد احمد‌زاده، گادوین منشا( مهدی طارمی - 64) و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

اخطار: صادق محرمی(14) از پرسپولیس

دقایق حساس:

دقیقه 2: پرسپولیس روی حملات خود موفق شد در همین دقایق ابتدایی به سه کرنر پیاپی دست یافت و حریف را تحت تاثیر قرار داده است.

دقیقه 12: دو تیم به هیچ عنوان نتوانسته اند در این دقایق عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و پاس های اشتباه و ارسال های بی هدف از جمله اتفاقات این دقایق بوده است.

دقیقه 14: اشتباه صادق محرمی که قصد دریبل مهاجم روبروی خود را داشت و با متوقف کردن حریف، یک خطا به سود گسترش و کارت زرد را نصیب مدافع راست سرخپوشان کرد.

دقیقه 19: ارسال وحید امیری از سمت چپ و در شرایطی که فرشاد احمدزاده هیچ مدافعی را در کنار خود مزاحم نمیدید، ضربه سرش را با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت کرد.

دقیقه 27: حرکات پرسپولبسی ها در محوطه جریمه در نهایت با پاس رو به عقب منشا برای کامیابی نیا همراه بود که ضربه این بازیکن راهی کرنر شد. روی ارسال کرنر هم منشا با ضربه سر توپ را راهی اوت کرد.

دقیقه 32: ارسال از سمت راست اینبار با ضربه شجاع خلیل زاده همراه شد که توپ در آخرین لحظه با برخورد به تیرک دروازه راهی به چارچوب نیافت تا شانس گلزنی برای مدافع پرسپولیس از بین برود.

دقیقه 1+45: ارسال بلند ضربه اوت با ضربه سر کامیابی نیا به سادگی در اختیار دخسوس قرار گرفت تا در نهایت دو تیم بدون گل به کار خود در نیمه اول خاتمه دهد.

دقیقه 60: ارسال از سمت چپ و درون محوطه جریمه از سوی وحید امیری برای گادوین منشا با ضربه این بازیکن و در شرایط ایده آل راهی اوت شد تا دومین موقعیت فوق العاده سرخپوشان نیز در این بازی از دست برود.

دقیقه 70: مهدی طارمی و علی علیپور با پاسکاری به محوطه جریمه رسیدند و علیپور با جایگیری مناسب گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه 73: فرشاد احمدزاده با پرس به موقع بازیکنان حریف را غافلگیر می کند و توپ را در محوطه ٦ قدم وارد دروازه می کند.

دقیقه 79: مسلمان با یک پاس دقیق طارمی را تک به تک می کند و مهاجم پرسپولیس با ضربه بغل پا گل سوم را وارد دروازه گسترش می کند.

مرد میدان: مهدی طارمی که پس از حضور در زمین موفق شد یک گل بزند و همچنین یک پاس گل هم بدهد.

غایب بزرگ: سید جلال حسینی به خاطر مصدومیت به بازی با گسترش نرسید.

ناکام: بوناچیچ که همچنان در قعر جدول قراردارد .

٦٠٠

کد خبر: 834748

وب گردی

وب گردی