آموزش20 هزار دانش‌آموز برای حضور در مسئولیت‌های انجمن‌های اسلامی مدارس

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: 20 هزار نفر از اعضای اتحادیه که قرار است مسئولیت انجمن‌های اسلامی مدارس را برعهده بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس ، حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت‌ : در خصوص اقدامات این اتحادیه برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: 20 هزار نفر از اعضای اتحادیه که قرار است مسئولیت انجمن‌های اسلامی مدارس و عضویت در هیأت‌های مرکزی را برعهده بگیرند، تابستان امسال در اردوهای طلایه‌داران فردا شرکت کردند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند تا در آغاز سال با آمادگی این مسئولیت‌ها را عهده‌دار شوند.

وی افزود: اول مهرماه شروع عملیات‌های فرهنگی و تشکیلاتی اعضای انجمن خواهد بود و این افراد آموزش‌دیده در 7000 مدرسه سازماندهی می‌شوند.

اول مهرماه شروع عملیات‌های فرهنگی و تشکیلاتی اعضای انجمن خواهد بود و این افراد آموزش‌دیده در 7000 مدرسه سازماندهی می‌شوند

علامتی اضافه کرد: با کمک سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دوره‌های مهارت‌آموزی با عنوان هر عضو انجمن اسلامی یک مهارت، برای اعضای انجمن در تابستان برگزار شد که با توجه به طولانی بودن دوره‌ها در طول سال تحصیلی هم ادامه خواهد داشت.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: طبق سنوات گذشته در این ایام به مدارس روحانی اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طرح اتحادیه برای آغاز سال تحصیلی جدید «انسجام» نام دارد، ادامه داد: در این طرح دانش‌آموزان سازماندهی می‌شوند و امسال توسعه کمی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با تأکید بر کیفیت‌بخشی در دستور کار است.

علامتی عنوان کرد: از هر لحاظ آماده‌ایم سال تحصیلی با نشاطی را آغاز کنیم و رویکرد ما امسال بر مدرسه متمرکز خواهد بود.

706

کد خبر: 834795

وب گردی

وب گردی