نجوای کمیل هزاران زائر ایرانی در مدینه منوره طنین انداز شد

هزاران نفر از حجاج ایرانی که پس از انجام اعمال حج این روزها راهی مدینه شده‌اند،‌ پنجشنبه شب در هتلهای محل اقامت خود یکصدا نجوای روحانی دعای کمیل را زمزمه کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، هزاران نفر از حجاج ایرانی که پس از انجام اعمال حج این روزها راهی مدینه شده‌اند،‌ پنجشنبه شب در هتلهای محل اقامت خود یکصدا نجوای روحانی دعای کمیل را زمزمه کردند.

مراسم های اصلی دعای کمیل از طرف بعثه مقام معظم رهبری به صورت متمرکز در سه هتل «مکارم بلازا» ،‌ «الصافی الیاس» و «جلنار طیبه» به طور همزمان برگزار شد.

با توجه به اینکه امسال مراسم دعای کمیل در هتلهای مختلف برگزار می‌شود،‌ آیینهای مشابهی نیز در سایر هتلهای مدینه منوره که در نزدیکی مسجد النبی قرار دارند، برگزار می‌شود.

مراسم دعای پرفیض کمیل در هتل «مکارم بلازا» با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی نماینده سرپرست حجاج ایرانی، اکبر رضایی رئیس ستاد مدینه منوره و جمعی از مسئولان و کارگزاران حج برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عابدی به ذکر مناقب نبی مکرم اسلام(ص) و اقدامات بی نظیر ایشان در زمینه تامین رفاه مسلمانان در شهر مدینه منوره و همچنین تلاشهای رسول اکرم(ص) برای آموزش معنویت به مردم، پرداخت و در ادامه با مدیحه سرایی یکی از مداحان اهل بیت، حجاج بر مظلومیت بی بی دوعالم، فاطمه زهرا(س) گریستند.

706

کد خبر: 834872

وب گردی

وب گردی