ایران با یک پله سقوط در رده بیست‌وپنجم جهان قرار می‌گیرد/ شاگردان کی‌روش همچنان اول آسیا

در رده‌بندی برترین‌ تیم‌های ملی ماه سپتامبر فیفا، تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش با وجود یک پله سقوط در جهان، همچنان بهترین تیم آسیایی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه 14 سپتامبر (23 شهریور) قرار است رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام کند، سایت «football-rankings.info» طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 865 امتیاز و با یک پله سقوط در رده بیست‌وپنجم جهان و اول آسیا قرار می‌گیرد. تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش همچنان در این رده‌بندی بالاتر از تیم‌هایی همچون دانمارک، ترکیه، آمریکا، هلند، مصر، صربستان، نیجریه و پاراگوئه قرار دارد.

در قاره آسیا پس از ایران، ژاپن 737 امتیازی (رده 40 جهان) و استرالیای 662 امتیازی (رده 50 جهان) به‌ترتیب دوم و سوم هستند. کره جنوبی هم با 659 امتیاز در رده پنجاه و یکم جهانی و چهارم آسیا ایستاده است. عربستان 641 امتیازی هم جایگاه پنجاه‌وسوم جهان و پنجم قاره کهن را به خود اختصاص داده است.

جایگاه 10 تیم برتر جهان هم دستخوش تغییراتی می‌شود که بر این اساس آلمان با 1606 امتیاز و با یک پله صعود جای برزیل را می‌گیرد و بهترین تیم جهان لقب می‌گیرد. برزیل 1590 امتیازی هم با یک پله سقوط در جایگاه دوم جای خواهد گرفت و پرتغال با 1386 امتیاز و با سه پله صعود در رده سوم جای می‌گیرد.

همچنین آرژانتین با یک پله سقوط، بلژیک با چهار پله صعود، لهستان با یک پله سقوط، سوئیس با سه پله سقوط، فرانسه با دو پله صعود، شیلی با دو پله سقوط و کلمبیا با دو پله سقوط به ترتیب در رده‌های چهارم تا دهم خواهند ایستاد.

604

کد خبر: 834910

وب گردی

وب گردی