43 تن کشته و زخمی بر اثر تصادفات جاده ای طی 24 ساعت گذشته در مازندران

هفت حادثه تصادف طی تعطیلات در مازندران ۴۲ نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، طی ۲۴ ساعت گذشته هفت حادثه تصادف در مازندران ۴۲ نفر مصدوم و یک نفر جان باخت. در حادثه اول براثر برخورد دو دستگاه اتوبوس با یکدیگر در ابتدای پل الغدیر کمربندی شرقی ساری، شش نفر مصدوم و در حادثه دوم در منطقه صلاح الدین کلا نوشهر ابتدای ونوش در برخورد پراید و تویوتا هفت نفر مصدوم و در تصادف سوم در جاده هراز تونل زیارباغ براثر برخورد بین زانتیا و مینی بوس رخ داد هفت نفر مصدوم شدند.

همچنین در حادثه چهارم در جاده پلاژ ساری روبروی پلاژ اسناد و دارایی برخورد بین خودوری پراید و کیا، هفت مصدوم بجای گذاشت و در حادثه پنجم، در منطقه دوراهی ملکار نوشهر براثر تصادف بین خودروهای پراید و ۲۰۶ هفت مصدوم برجای گذاشت در حادثه ششم در روبروی گارد جنگل ساری بین خودروهای ۲۰۶ و ۴۰۵ نیز هفت نفر مصدوم و درحادثه هفتم، در جاده فرح آباد ساری روبروی پمپ بنزین جعفری در اثر انحراف خودروی ۲۰۶ یک مرد ۳۵ ساله در دم جان باخت و یک نفر مصدوم شد.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران در گفتگو با مهر هم استانی ها و مسافرین توصیه کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته و ورود حجم زیادی از خودرو و مسافرین به مازندران و همچنین بارش باران که باعث لغزندگی سطح جاده ها می شود، ضمن رعایت دقیق نکات راهنمایی و رانندگی باسرعت مطمئن برانند و در هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنند تا سفری بدون حادثه داشته باشید.

901

کد خبر: 835031

وب گردی

وب گردی