تهران - ایسکانیوز:لیگ جدید، مدل موی جدید! این هم روشی است که بعضی از ستاره های فوتبال در دنیا به آن علاقه خاصی دارند و برای هر تورنمنتی سعی می کنند مدل متفاوتی انتخاب کنند اما نکته قابل توجه اینکه سرعت تغییر این مدل موها بعضا زیادتر از چیزی است که تصور می شود. مثل همین بازه زمانی یکی دو ماهه که قبل و بعد از جام جهانی بوده است. در زیر به 7 بازیکنی اشاره شده که در کمترین بازه زمانی به نسبت بیشترین تغییر را در مدل موهایشان به وجود آورده اند و بعضا هم با گذاشتن ریش از قبل متمایز شده اند.

1 – فرانک ریبری


1


2


فرانک ریبری بازیکن فرانسوی تیم بایرن مونیخ تغییرات جالب توجهی داشته است. او که درست قبل از جام جهانی مصدوم شد و از میادین فوتبال دور شد با شروع لیگ جدید دوباره سر و کله اش پیدا شده است؛ این بار با ریش بلند! گفته می شود این قیافه جدید به دستور همسرش، وحیبه، صورت گرفته و بحث های زیادی در شبکه اجتماعی درباره قیافه تازه او راه افتاده است.


2- دنی آلوس


3


4


دنی آلوس هم از آن دسته بازیکنان است که هر از چند گاهی قیافه اش را عوض می کند؛ بازیکن برزیلی بارسلونا در جام جهانی موهایش را کاملا رنگ کرد تا متمایز باشد ولی حالا با شروع لیگ جدید اسپانیا دیگر خبری از آن قیافه متمایز نیست.


3 – ماریو بالوتلی


5


6


سوپر ماریو؛ بازیکن غنایی الاصل تیم ملی ایتالیا که روزگار عجیبی و غریبی سپری می کند؛ بازیکن تازه تیم لیورپول که حالا موهای رنگ شده اش را به دست فراموشی سپرده امیدوار است فصل موفقی داشته باشد. او با پیراهن میلان همین دو سه ماه پیش قیافه ای متفاوت داشت.


4 – راجا نینگگولان


7


8


هافبک فصل پیش تیم رم ایتالیا هم از آن دسته بازیکنانی است که با موهای فضایی اش به خوبی از دیگران تشخیص داده می شود. موهای او در رم کم عجیب و غریب بود که در تیم ملی بلژیک هم با ظاهری متفاوت حضور پیدا کرد.


5 – ژرمی منز


9


10


بازیکن فرانسوی تیم میلان قبل از پیوستن به این باشگاه با موهای ساده تری در انظار ظاهر می شد؛ او قبل از جدایی از پاری سن ژرمن و پیوستن به میلان حداقل خطوطی که روی سرش درست کرده بود کمتر بود!


6 – پپه


11


12


پپه در جام جهانی به همراه پرتغال قیافه جدیدی داشت؛ شاید به این خاطر که می خواست با هم تیمی هایش در برزیل بدرخشد اما وقتی متوجه شد درخششی در کار نیست دوباره موهای سرش را تراشید تا همان پپه همیشگی شود.


7 – نیمار


13


14


شاید کمتر ستاره ای برزیلی در دنیا پیدا شود که به اندازه نیمار در این یکی دو ساله مدل موهایش را عوض کرده باشد. ستاره تیم بارسلونا در جام جهانی موهای رنگ کرده متمایزی داشت و به همراه آلوس مدل جدیدی به موهایش داده بود ولی حالا دیگر خبری از آن قیافه نیست.


8 – پل پوگبا


15


16


بازی های خوب پل پوگبا در جام جهانی به همراه تیم ملی فرانسه یک طرف، مدل موی عجیبی که او انتخاب کرده بود طرف دیگر! پل که بازی اش طرفدار زیادی در دنیا فوتبال دارد حالا تصمیم گرفته لیگ جدید را با موهای ساده تری شروع کند.


 

 

 

 

 

 
کد خبر: 83512

وب گردی

وب گردی