استاندار گیلان خبر داد: پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومان به خودروهای آسیب دیده

استاندار گیلان از پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومانی به خودروهای آسیب دیده خبر داد و گفت: در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی، چگونگی تحت پوشش قرار دادن کارگاه های تولیدی آسیب دیده از طریق پرداخت وام های قرض الحسنه و صندوق کارآفرینی امید مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی نجفی استاندار گیلان در حاشیه نشست بررسی کمک رسانی به مناطق آسیب دیده گیلان در بارش سنگین باران روز گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدیران استانی و شهرستانی در اولین اقدام شرایط اسکان حدود 500 خانوار آسیب دیده را فراهم کردند.

استاندار گیلان با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادی استان و شهرستان به ویژه هلال احمر در تامین ارزاق مورد نیاز بیش از 500 خانوار، افزود: برای خانوارهایی که دچار آسیب حداقلی شدند، از امکانات بنیاد مسکن استان برای بازسازی خانه‌هایشان کمک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه خانه چند صد خانوار کاملا تخریب شده است، تصریح کرد: با کمک مدیران استانی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان امروز تعداد خانوارها را مشخص می کنیم.

نجفی، برآورد اولیه خسارت ناشی از بارش شدید باران در گیلان را 50 میلیارد تومان دانست و گفت: برخی از خیابان ها، پل ها و دیواره ها آسیب دیده اند و لذا احتمالا خسارت بالغ بر 50 میلیارد تومان است.

استاندار گیلان از پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومانی به خودروهای آسیب دیده خبر داد و خاطرنشان کرد: در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی، چگونگی تحت پوشش قرار دادن کارگاه های تولیدی آسیب دیده از طریق پرداخت وام های قرض الحسنه و صندوق کارآفرینی امید مورد بررسی قرار می گیرد.

901

کد خبر: 835127

وب گردی

وب گردی