افزایش بن کتاب برای دانشجویان نتایج ماندگاری خواهد داشت

یک مدیر مسئول انتشاراتی در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اتخاذ بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی به منظور تهیه بن کتاب برای دانشجویان، اقدام مهمی در جهت جذب دانشجویان رشته های علوم پزشکی کرده است.

عباس علیدایی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، اظهار داشت: خوشبختانه برپایی این نمایشگاه همزمان با آغاز ترم تحصیلی دانشجویان است؛ به همین دلیل می تواند منبع خوبی برای تامین کتاب های تخصصی دانشجویان و اساتید باشد.

وی افزود: این نمایشگاه نیازمند یافتن عنوانی مربوط به خود است تا در سراسر کشور به این عنوان فراگیر و فرهنگ سازی شود.

مدیر مسئول انتشارات آرتین طب، ادامه داد: استان تهران به تنهایی دارای ۳ دانشگاه حوزه علوم پزشکی بزرگ است و در سراسر استان‌های کشور نیز شاهد دانشگاه های بزرگ علوم پزشکی هستیم؛ بنابراین با اطلاع رسانی و ارائه تسهیلات مطلوب می‌توان به جذب بازدید کنندگان از سراسر کشور امیدوار باشیم.

علیدایی با بیان اینکه فراگیری این نمایشگاه در سال‌های آینده نیازمند اختصاص بودجه بیشتر و اطلاع رسانی گسترده تر است، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اتخاذ بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی به منظور تهیه بن کتاب برای دانشجویان، اقدام مهمی در جهت جذب دانشجویان رشته های علوم پزشکی کرده است اما اگر این مبلغ به ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یابد، نتایج ماندگاری خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی و اولین نمایشگاه رسانه‌های سلامت‌محور با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ، ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه امسال در مصلای تهران برگزار می‌شود.

501

کد خبر: 835294

وب گردی

وب گردی