هشتمین جشنواره «فصلی گل و گیاه» در شهر مشهد

هشتمین جشنواره «فصلی گل و گیاه» مشهد توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و با مشارکت انجمن صنفی تولیدکنندگان گل و گیاه، بذر و نهال خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، احمدرضا سلامی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: این جشنواره از 20 الی 24 شهریور ماه در دهکده گل ایرانیان واقع در جاده شاندیز و بوستان حجاب آغاز به کار خواهد کرد.
احمدرضا سلامی در این خصوص گفت: به منظور ترویج و گسترش فرهنگ استفاده از گل و گیاه در بین شهروندان و با توجه به استقبال همشهریان در دوره‌های گذشته امسال هشتمین دوره جشنواره در دهکده گل ایرانیان و بوستان حجاب آغاز به کار خواهد کرد.
وی افزود: در این جشنواره 60 غرفه عرضه و فروش گیاهان مختلف برپا می‌شود و شهروندان می‌توانند گل و گیاه مورد علاقه خود را با قیمت کمتر و کیفیت بالا خریداری کنند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد در خصوص برنامه‌های جانبی این جشنواره تصریح کرد: در کنار این جشنواره کلاس‌های آموزشی رایگان نیز برای شهروندان برگزار می‌شود که از جمله موضوعات این کلاس‌ها می‌توان به گل‌آرایی، مصرف گیاهان دارویی، آموزش اشتغال‌زایی با تولید گل و گیاه، معرفی معایب کودهای شیمایی و محاسن کودهای کمپوست و... اشاره کرد.
سلامی خاطرنشان کرد: شهروندان و علاقه‌مندان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده از ساعت 18 الی 23 از این جشنواره بازدید کنند.
شایان ذکر است، هشتمین جشنواره «فصلی گل و گیاه» مشهد توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و با مشارکت انجمن صنفی تولیدکنندگان گل و گیاه، بذر و نهال خراسان رضوی برگزار می‌شود.

902/900

کد خبر: 835460

وب گردی

وب گردی