افتتاح دو طرح مهم در مجتمع تفریحی ادهم شهرستان جویبار با حضور استاندار مازندران

آکواریوم ماهیان زینتی شهدای غواص و استخر شهدای مدافع حرم مجتمع ادهم جویبار با حضور استاندار مازندران مسؤولان استانی، شهرستانی و همچنین قهرمانان المپیک و جهان جویباری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در مراسم افتتاح آکواریوم ماهیان زینتی شهدای غواص و استخر شهدای مدافع حرم مجتمع ادهم جویبار طی سخنانی از کانون بازنشستگان سپاه به خاطر اجرای مناسب و زیبای این طرحها تقدیر و تشکر نمود و گفت در چهار سال گذشته بیش از 4000 میلیارد تومان در زیرساخت های گردشگری مازندران هزینه شده است .
وی افزود : ایجاد مراکز جذاب و استاندارد برای آرامش و آسایش بازنشستگان و پیشکسوتان از ضروریات است.
فلاح جلودار تاکید کرد : امروز امنیت و اقتدار ما مدیون شهدای گرانقدر است و نامگذاری این دو طرح به عنوان شهدای غواص و شهدای مدافع حرم ، یاد و نام شهدا را همواره زنده نگه می دارد .
مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : این ابتدای راه است و ضرورت دارد با بهره گیری از ظرفیت های ملی این طرح روزبرو گسترش یابد .
قابل ذکر است نمایشگاه ماهیان زینتی در دو طبقه به مساحت 650 مترمربع و با هزینه 3 میلیارد تومان ساخته‌شده است که طبقه اول نمایشگاه و طبقه دوم محل تکثیر و پرورش آبزیان زینتی است. در این آکواریوم 90 گونه ماهی، آب‌شور و 30 گونه آب شیرین وجود دارد.
همچنین استخر شهدای مدافع حرم مجتمع ادهم نیز با مساحت 750 مترمربع و با اعتباری بالغ ‌بر 3 میلیارد تومان با امکانات و تجهیزات مناسب ورزشی ساخته‌ شده است.

902/900

کد خبر: 835510

وب گردی

وب گردی