منصوریان و شعار جوانگرایی!/ استعدادی که پشت نام رحمتی می سوزد

سرمربی آبی ها اعتقاد زیادی به جوانگرایی دارد ولی با توجه به عملکردش می بینیم این تفکر به شعار بیشتر نزدیک است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، دروازه استقلال و همچنان حاشیه! در بین تغییرات پرتعداد منصوریان در فصل گذشته، کنار گذاشتن رحمتی و بازی کردن حسین حسینی، شاید مهمترین و پرحاشیه‌ترین تصمیم او بود. منصوریان با این تغییر، 11 سال سن دروازه‌بان تیمش را جوان تر کرد اما تغییر چندانی در آمار گل‌های خورده استقلال به وجود نیامد!

اوایل لیگ هفدهم گویا این حاشیه ها کمرنگ تر شده بود، اما با وجود اعلام منصوریان مبنی بر حضور حسینی در دروازه استقلال برای رقابت های جام حذفی، نام این بازیکن از لیست این دیدارها هم خط خورد! شنیده ها خاکی از آن است که سیدحسین حسینی، دروازه‌بان دوم استقلال که نامش از لیست بازی با گل‌گهر سیرجان خط خورد، خواهان دریافت رضایتنامه شد. گرچه او در صفحه اینستاگرامش این خبر را تکذیب کرده و گفته تنها خواهان موفقیت استقلال است، اما از گوشه وکنار باشگاه خبرهای دیگری به گوش می رسد. روز گذشته هم حسین حسینی بعد از حضور در تمرینات از سوی منصوریان اجازه تمرین پیدا نکرد و تنها به او گفته شد که دور زمین بدود تا مهر تاییدی باشد بر خبرهای درگوشی ما.

طبق شنیده ها مسوولان استقلال به این گلر جوان مذاکراتی داشتند و به حسینی گفته بودند لیگ برای رحمتی است و تو در جام حذفی فیکس هستی. حسینی هم با کلی امید و آرزو منتظر جام شگفتی ها بود که اسمش ۲۴ ساعت قبل از بازی خط خورد. جالب اینکه حسینی در استقلال نه بازی می‌کند و نه پول چندانی می‌گیرد. شاید اگر او ابتدای فصل به تیم دیگری می‌رفت، حداقل بازی می‌کرد.

سرمربی آبی ها اعتقاد زیادی به جوانگرایی دارد ولی با توجه به عملکردش می بینیم این تفکر به شعار بیشتر نزدیک است تا عمل. حسینی یکی ار گلرهای جوان مورد تایید کارشناسان است که استعداد خوبی دارد، این را هم در چندین بازی به نمایش گذاشته است، اما جایی در ترکیب اصلی منصوریان ندارد. علیمنصور به استعداد حسینی را فدای نام رحمتی کرده است.

601

کد خبر: 835691

وب گردی

وب گردی