ضرورت همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در بازگشایی مدارس

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی امری لازم و ضروری است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، فتح الله معین در چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک عید غدیر خم به تمام مسلمانان و به ویژه به تمام ملت شریف ایران اظهار کرد: امیدوارم برکات این روز عزیز و شریف شامل حال تمام عزیزان شود و کشور ایران نیز به یمن افتخاری که با نام امیرالمومنین علی (ع) دارد، همواره در تمام عرصه های کار و تلاش و تولید و رفاه عمومی موفق باشد.

وی ضمن تبریک ولادت باسعادت امام موسی کاظم (ع) اضافه کرد: در آستانه اول مهر ماه و بازگشایی مدارس قرار داریم و با توجه به زمان بندی تا ابتدای مهر ماه امیدواریم تمام دستگاه های اجرایی و شهرداری های مناطق در راستای هر چه بهتر شدن فضا و محیط تحصیلی دانش آموزان این شهر و آینده سازان شهر و کشور با تمام توان تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی امری لازم و ضروری است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در درجه اول این امیدواری را داریم که به جهت تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان و رسیدن به محل مدسه و سلامتی آنها در رفت و آمد دستورات لازم توسط فرمانده انتظامی استان صادر شود که در ایام تحصیل دانش آموزان و به ویژه در ساعات اولیه صبح تردد و رفت و آمد آنها روان و بدون استرس و بدون فشار باشد و این افراد بتوانند به صورت مطلوب در کلاس های درس خود حاضر شوند.

معین با بیان اینکه امروز لایحه ای وجود دارد که کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نرخ حمل و نقل دانش آموزان را تصویب کرد که امیدواریم این نیز گامی در جهت تردد بهتر این افراد و رسیدن به محل تحصیل دانش آموزان باشد، تاکید کرد: به شهرداران مناطق نیز ابلاغ می شود که کمک و مساعدت لازم را در راستای بهبود محیط مدارس و به ویژه خیابان ها و معابر نزدیک مدارس از نظر نظافت و مسال ترافیکی کمک کنند و به آموزش و پرورش و شهروندان در این زمینه کمک کنند.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و پیگیری تمام دستگاه های اجرایی سالی با طلیعه خوب و امیدوارکننده داشته باشیم و سال تحصیلی 96-97 سالی پرخیر، پربرکت و پربار برای تمام دانش آموزان و تمام معلمان و کادر آموزشی و اساتید باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پیشاپیش فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به تمام معلمان، مدیران، مربیان و کادر آموزشی و اساتید این مرز و بوم تبریک عرض می کنم، گفت: این عزیزان آینده سازان این مرز و بوم هستند که امر خطیر تربیت و تعلیم را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: پیشاپیش به عزیزانی که در شورای شهر اصفهان سمت استادی و مدرسی مراکز آموزش عالی را دارند، سال تحصیلی جدید را تبریک عرض می کنم.

معین با بیان اینکه همچنین پیشاپیش روز تکریم بازنشستگان را تبریک عرض می کنم، اضافه کرد: بازنشستگان عزیز مدیران و زحمتکشان گذشته دستگاه های اجرایی هستند و این افراد عمر خود را در راستای خدمت به مردم و جامعه صرف کردند و امروز به افتخار بازنشستگی نایل شدند.

وی ضمن تکریم بازنشستگان عزیز تصریح کرد: ایجاد شرایط مناسب برای زندگی آنها جزو وظایف تمام مدیران و مسئولان است.

901

کد خبر: 835721

وب گردی

وب گردی