با این ترکیب  وزن خود را کاهش دهید!

به گفته محققان، ترکیب عسل و آب لیموترش می تواند فواید متعددی برای سلامت داشته و به کاهش وزن کمک کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، ترکیب جادویی عسل و آبلیمو دارای خواص متعددی فراتر از چربی سوزی و تسریع روند کاهش وزن است. در ادامه به برخی فواید این معجون اشاره می شود.

بهبود روند هضم

هر دو عسل و لیمو پتانسیل تمیز کردن روده بزرگ و خارج کردن مواد غذایی هضم نشده، سلول های روده و دیگر سموم را از بدن دارند. هضم آهسته و متابولیسم کُند می تواند به افزایش وزن کمک کند. اما داشتن یک سیستم گوارش خوب می تواند به طور موثر به شما کمک کند چربی اضافی را از بین ببرید، و مطمئن شوید که برنامه کاهش وزن شما موفق خواهد بود.

پیشگیری از یبوست

هیچ چیز به اندازه آب گرم همراه با عسل و آبلیمو به مقابله با یبوست کمک نمی کند. یبوست نه تنها منجر به اضافه وزن می شود بلکه سندرم روده تحریک پذیر و دیگر مشکلات گوارشی نیز می توانند به طور قابل توجهی بر وزن فرد تاثیر گذارند. وانگهی معمولا افراد چاق یا دارای اضافه وزن از یبوست شکایت دارند.

کمک به پاکسازی کبد

این حقیقت انکارناپذیر است که کبد سالم کلید سلامت بلندمدت و حفظ وزن ایده آل بدن است. کبد عضو اصلی بدن است که به تصفیه بدن کمک کرده و از اینرو پاکسازی و عملکرد مناسب آن حائز اهمیت است. وانگهی کبد عضو اصلی مسئول حفظ فرآیند هضم و کالری سوزی است.

حفظ پاکی و سلامت پوست

فواید عسل و آبلیمو متعدد است. علاوه بر موارد فوق، این ترکیب موجب تمیزی و درخشش طبیعی پوست می شود چراکه عملکرد پاکسازی آن موجب حذف مواد سمی و سایر ضایعات بدن می شود. بدین ترتیب از بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی پیشگیری می شود.

701

کد خبر: 835817

وب گردی

وب گردی