احتمال انتخاب شهردار همدان در جلسه شورای شهر روز سه شنبه

عضو شورای شهر همدان گفت: احتمالا فردا بعد از ظهر در صحن جلسه شورای شهر همدان شهردار انتخاب می شود.

اکبر کاووسی امید عضو شورای شهر همدان درباره زمان انتخاب شهردار این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: عباس صوفی، مجید درویشی، محمد مشهدی‌یاری و مهدی مجیدی چهار گزینه نهایی برای شهرداری انتخاب شدند که در صورت معرفی گزینه‌ای قوی‌تر از این چهار نفر، شورای شهر در مورد آن گزینه نیز بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد و در این صورت انتخاب شهردار به تعویق می افتد.

وی تصریح کرد: در صورت معرفی فرد جدید برای شهرداری باید مورد رای گیری از سوی اعضای شورای شهر قرار بگیرد و دوسوم آرا را از آن خود کند تا بتواند به فرآیند شهردار شدن ورود پیدا کند.

کاووسی امید افزود: انشاءالله فردا بعد از ظهر (سه شنبه 21 شهریورماه) در صحن جلسه شورای شهر شهردار انتخاب می شود.

عضو شورای شهر همدان درمورد این موضوع که آیا شخص خاصی مد نظر شما برای شهردار شدن است یا خیر، گفت: باید جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود و تا آن زمان اظهار نظر نمی توان کرد زیرا در صورت اظهار نظر، حق هرکدام یک از گزینه های شهرداری ضایع می شود.

وی تاکید کرد: رایزنی ها برای انتخاب شهردار ادامه دارد.

کاووسی امید در پاسخ به سوالی مبنی بر گمانه زنی ها در مورد سیاسی بودن شرایط انتخاب شهردار، گفت: هیچ کدام از گزینه های معرفی از سمت من، گرایش سیاسی شان با گرایش سیاسی ام همخوانی ندارد پس این موضوع نشان می دهد که من هیچ گونه گرایش سیاسی در مدیریت شهری دخیل نمی دانم و تمام و کمال پیشرفت، ارتقای مدیریت شهری و آسایش مردم برای من مهم است نه حزب و گروه سیاسی؛ انشالله تمام دوستانمان اینگونه هستند و خواهند بود.

901/900

کد خبر: 835885

وب گردی

وب گردی