حسین سلیمی: تاکنون تماس رسمی با من گرفته نشده است

رییس دانشگاه علامه طباطبایی درباره گمانه زنی های رسانه ها گفت: اخبار در رسانه ها بیشتر گمانه زنی است؛ اما تاکنون تماس رسمی از دفتر رییس جمهور با من گرفته نشده است.

حسین سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی که به تازگی نامش برای پست وزارت علوم مطرح شده است، در گفتگو با خبرنگار «ایسکانیوز» گفت: من خیلی در جریان نیستم، هنوز به من پیشنهادی نشده ممکن است در ریاست جمهوری بحث هایی باشد، اما از دفتر ریاست جمهوری کسی با من هنوز صحبتی نکرده.

وی درباره گمانه زنی رسانه ها تاکید کرد: اخبار در رسانه ها بیشتر گمانه زنی است؛ اما تاکنون تماس رسمی با من از دفتر رییس جمهور گرفته نشده است و بنده هم در این زمینه ای برنامه ای به اقای رییس جمهور ارائه نداده ام.

الهام امین‌زاده به عنوان یکی دیگر از گزینه های احتمالی گفت: من این موضوع را رد نمی کنم زیرا تلویحا مواردی مطرح است اما هنوز چیزی قطعی نشده و رسما چیزی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: با افراد دیگری هم در این مورد صحبت شده و تنها با من صحبت نشده است، اکنون سوابق و شایستگی ها در حال بررسی است.

سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از گفت و گو با وی به عنوان یکی از گزینه های تصدی مسئولیت این وزارتخانه خبر داد و گفت: رئیس جمهوری درحال بررسی گزینه های پیشنهادی وزارت علوم است و طبیعتا فردی که سرپرستی این وزارتخانه را برعهده دارد نیز در معرض معرفی و انتخاب است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با شما برای تصدی پست وزارت علوم صحبتی شده است، اظهار کرد: با من نیز صحبت شد ولی به این معنی نیست که قطعی شده باشد و نتیجه آن در اوایل مهرماه با معرفی فرد مورد نظر رئیس جمهوری به مجلس اعلام می شود.

محمد علی برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت و عبدالرضا باقری رییس دانشگاه علم و صنعت از دیگر گزینه های احتمالی وزارت علوم هستند که نامشان در رسانه ها تکرار می شود.

کد خبر: 835941

وب گردی

وب گردی