بازداشت کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در تنکابن

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای ۳۰ میلیارد ریالی با ۲۰۰ شاکی تحت تعقیب مراجع قضایی وانتظامی در شهرستان تنکابن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردارسید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبر و گزارشی مبنی بر حضور زنی به نام ج ـ پ اهل استان اردبیل، دارای سابقه کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور در تنکابن، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، رد متهمه در یکی از مناطق مسکونی شهر شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهمه که با یک دستگاه خودروی سواری خارجی در سطح شهر تردد می‌کرد در اقدامی غافلگیرانه از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این زن با وعده دورغین ارائه تسهیلات بانکی و فروش خودروی اقساطی از 200 شهروند در استان اردبیل بیش از 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در حال حاضر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه متهمه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد از مردم خواست برای انجام معاملات، دریافت تسهیلات و استفاده از هرگونه امکانات و خدمات از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کنند و هرگز به افرادی که خود را به عنوان نماینده و یا عامل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی معرفی می‌کنند، اعتماد نکنند.

902/900

کد خبر: 835960

وب گردی

وب گردی