بیش از یک تن تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی بیش از یک تن و 220کیلو گرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان از یک دستگاه خودرو کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه در تشریح کشف این محموله قاچاق به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی جاسک با انجام کار اطلاعاتی و شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، در منطقه تردد جانوری این شهرستان، این مواد مخدر را در یک خودروی تویوتا کشف کردند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از موقعیت منطقه به سمت روستاهای اطراف متواری شدند ، یاد آور شد: در این درگیری مسلحانه یک قبضه اسلحه جنگی، دو تیغه خشاب ، 50 فشنگ جنگی، یک دستگاه بی سیم و یک دستگاه تلفن همراه کشف شد.
وی ادامه داد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله از منطقه مهران سیستان و بلوچستان به سمت شهرستان جاسک و سپس انتقال آن به بندرعباس با استفاده از قایق های تندرو را داشتند ، که ماموران انتظامی با دریافت خبر این انتقال موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
از اول امسال تاکنون با تلاش ماموران انتظامی استان هرمزگان و با اجرای طرح های مقابله با قاچاق مواد مخدر ، بیش از 24تن انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف و ضبط شده است.
شهرستان جاسک در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

900/900

کد خبر: 836021

وب گردی

وب گردی