انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد

دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط این جانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زیر را انجام دهید:

1. تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان

2. عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم

3. ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی

4. صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی

5. توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود

6. توجه به امر اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت

امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان های استان به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات و تلاشهای دکتر علی اکبر حقدوست در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی اکبر حقدوست

با سلام و احترام؛

خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می فرماید. لذا بدین وسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

امید است همواره به عنوان یکی از نیروهای ارزشمند در نظام سلامت موفق و پیروز باشید.

کد خبر: 836042

وب گردی

وب گردی