پلیس، همواره جان برکف در تمامی عرصه ها است

 فرمانده ناجا گفت:نیروی انتظامی با برخورداری از روحیه ای بالا و جهادی آماده اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا در انجام مأموریت ها به  ویژه برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

به گزارش ایسکانیوز ؛ فرمانده ناجا در دیدار با جانشین فرمانده کل قوا در امور انتظامی و وزیر کشور گفت: ناجا آماده اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در انجام مأموریت ها از جمله برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

سردار حسین اشتری به همراه جمعی از مسئولان با عبدالرضا رحمانی فضلی جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور انتظامی و وزیر کشور دیدار و پیرامون موضوع های مختلف مرتبط با پلیس گفت و گو و تبادل نظر کردند.

وی افزود: پلیس، همواره جان برکف در تمامی عرصه ها حاضر شده و از تمام توان خود در انجام مأموریت ها استفاده کرده است و همچنان در این راه با گامی هایی استوار پیش خواهد رفت.

سردار اشتری با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی تصریح کرد: مساعدت، حمایت و کمک هایی که از سوی سازمان ها و نهادهای مختلف می شود به ویژه از سوی وزارت کشور باعث خواهد شد انگیزه و توان پلیس افزونتر شود و نقاط قوت نیروی انتظامی روزبروز افزایش یابد.

رحمانی فضلی نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری انتخاباتی امن در سراسر کشور که حاکی از کارنامه قابل قبول نیروی انتظامی در مأموریت های محوله است، گفت: ناجا در انجام مأموریت های خود به ویژه انتخابات توانست آبروی خود را افزون کرده و اعتماد مسئولان و مردم را بیش از پیش به خود جلب کند.

وی از اهتمام ناجا در ارتقاء امنیت و همچنین اقدامات پیشگیرانه پلیس و مقابله و مبارزه با جرایم تقدیر کرد.

705

کد خبر: 836079

وب گردی

وب گردی