کمپین قلب مهربان بستری برای دانش آموزان نیازمند

رئیس دبیرخانه مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشورگفت : بر اساس آمار سازمان بهزیستی کشور، در ایران حدود25 هزار کودک به دلایلی همچون نداشتن سرپرست مناسب و یا معلولیت تحت حمایت‌های این سازمان قرار گرفته‌اند، که بیشترآنان در سن تحصیل و نیازمند یاری جهت تهیه لوازم التحریر و پوشاک مدرسه است.

به گزارش ایسکانیوز، فرهاد اقطار به اجرای کمپین «قلب مهربان» که با حمایت مردمی و با شعار مهربانی است اشاره کردو گفت: این کمپین جهت تهیه لوازم مورد نیاز برای ادامه تحصیل کودکان کم‌برخوردار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت : «قلب مهربان» وسایل لازم برای ادامه تحصیل این کودکان شامل پوشاک، نوشت‌افزار، کیف و کفش را با کمک‌های شما مردم نوع‌دوست کشور در اسرع وقت تأمین و برای آینده‌سازان کشور ارسال خواهد کرد.
اقطار افزود: در این پروژه، مایحتاج خریداری شده برای حدود 15 هزار کودک نیازمند ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی که بیشتر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان و خراسان جنوبی ساکن هستند ارسال خواهد شد.
رئیس دبیر خانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی اظهار داشت :این کمپین که منابع مالی آن توسط مردم نیکوکار کشورمان تأمین خواهد شد از شهریور ماه آغاز شده و تا اواسط مهر ادامه خواهد یافت.
وی به روش مشارکت در کمپین اشاره کردو گفت: خیرین می توانند با مراجعه به سایت www.ghalbemehraban.ir از طریق درگاه پرداخت الکترونیک در این طرح سهیم شوند. همچنین پرداخت از طریق شماره‌گیری کد #300*733* نیز امکان‌پذیر است.هموطنان عزیز می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۳ اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

اقطار خاطر نشان کرد: قلب مهربان بستری است مناسب برای کمک به دانش‌آموزانی که در انتظار کمک‌های ما هستند تا شکوفا شوند. باشد که روزی بیاید که لبخند بر لبان تمامی دانش‌آموزان ایران زمین بنشیند.

701

کد خبر: 836239

وب گردی

وب گردی