تهران - ایسکانیوز: پاتریس اورا بازیکن جدید تیم یوونتوس در گفت و گو با روزنامه هواداری یوونتوس دلایل ترک منچستر یونایتد را بیان کرد.

پاتریس اورا بعد از 8 سال بازی در تیم منچستر یونایتد ابتدای این فصل و در زمان نقل و انتقالات از این تیم جدا و راهی تورین شد تا برای یوونتوس بازی کند. بازیکن فرانسوی «بانوی پیر» حالا در گفت وگو با روزنامه «توتو اسپرت» روزنامه نزدیک به باشگاه یوونتوس از دلایل ترک منچستر یونایتد گفت:« منچستر یونایتد را به دلیل پاره ای از مسائل شخصی ترک کردم و توضیح بیشتری ندارد».

مدافع چپ پای تیم ملی فرانسه در ادامه اشاره ای هم به تیم یوونتوس کرد و در پاسخ به این سوال که چرا یووه را انتخاب کرد گفت:« یوونتوس تنها باشگاهی بود که می توانست اهداف من را پوشش دهد. این باشگاه با پیشینه تاریخی مهم و اهدافی که مسئولانش برای آن در نظر گرفته اند حواس من را به خودش جلب کرد و در واقع باید بگویم خوشم آمد».

اورا در انتها اشاره ای هم به حضور در جمع یووه ای ها کرد و گفت:« خوشحالم که از همین حالا می توانم خودم را یک یوونتوسی بدانم. البته این را هم بگویم  خوش شانس هستم که بعد از تمرینات سخت پیش فصل هنوز زنده مانده ام! یک ماه و نیم تمرینات پیش فصل طولانی ترین زمانی بوده که تا به حال در این مورد داشته ام».
کد خبر: 83629

وب گردی

وب گردی