کولاکوویچ: نخستین شگفتی را رقم زدیم/ می‌توانستیم 3 بر یک پیروز شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با پیروزی در بازی امروز برابر ایتالیا نخستین شگفتی را رقم زدیم.

به گزارش ایسکانیوز ، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی 3 بر 2 برابر ایتالیا در رقابت های جام قهرمانان بزرگ جهان اظهار داشت: ما امروز برابر تیم بزرگی قرار گرفتیم که یکی از بهترین‌های اروپا محسوب می‌شود. ما در ابتدای امسال در لیگ جهانی 3 بر صفر نتیجه را به آنها واگذار کردیم، اما امروز این فرصت را داشتیم که 3 بر یک به پیروزی برسیم که متاسفانه این شانس را از دست دادیم.

وی ادامه داد: به هر حال از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستم. ما با امید و رویا به ژاپن آمده‌ایم و می‌خواهیم در هر بازی برابر یکی از تیم‌های قدرتمند جهان دست به یک شگفتی بزنیم. به هر حال امروز نخستین شگفتی را رقم زدیم و در ادامه باید به مصاف تیم‌های آمریکا، برزیل، فرانسه و ژاپن برویم و بازهم این فرصت را داریم که شگفتی خلق کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: آمریکا دارنده مدال برنز المپیک و برزیل هم دارنده مدال طلای المپیک است. ژاپن تیمی قدرتمند و البته میزبان این دوره از مسابقات است؛ آنها زمانی که در خانه بازی می‌کنند شرایط بسیار خوبی دارند. نباید فراموش کنیم که فرانسه هم قهرمان لیگ جهانی است. بنابراین هر روز فرصتی برای خلق شگفتی هستیم.

کولاکوویچ درمورد علت برتری ایران برابر ایتالیا، عنوان کرد: امروز تفاوت بین تیم ما و ایتالیا این بود که آنها خطاهای زیادی را مرتکب شدند. در برخی صحنه‌ها آنها ریسکی بازی کردند و البته مدافعان آنها هم بسیار خوب ظاهر شدند. در مقابل ما هم دفاع خوبی داشتیم و از توپ‌های برگشتی هم به خوبی بهره بردیم. بازی‌های ما در لیگ جهانی موجب شد تا به این سطح برسیم. تمام ست‌های بازی امروز نزدیک بود و من خیلی خوشحالم که پیروزی را به نام خود ثبت کردیم. امروز بازی سنگینی داشتیم و باید برای فردا ریکاوری مناسبی داشته باشیم.

602

کد خبر: 836339

وب گردی

وب گردی