درخواست25هزار نفر برای شرکت در یک جشن دانشجویی

کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام از ثبت نام 25 هزار نفر برای شرکت در جشن این مجموعه دانشجویی خبر داد و گفت: برای 14 هزار نفر کارت ورود به جشن صادر کردیم که حدود نیمی از این دعوت شده ها شهرستانی هستند و با هزینه خودشان از شهرستان می آیند.

علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام، در گفت و گو با «ایسکانیوز» از فشارهای دولتی برای جلوگیری از برگزاری جشن سالانه دکتر سلام در ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: حراست وزارت ورزش تلاش زیادی می کند که این جشن در این سالن برگزار نشود.

صدری نیا با اشاره به اینکه قرارداد سالن حدود دو ماه گذشته امضا و هزینه آن هم پرداخت شده است، افزود: از صبح امروز فشار وارد می‌کنند و خواهان برگزاری جشن در سالن کوچک تری هستند در حالی که تجهیزات فنی ما در سالن قرار دارد.

این کارگردان ادامه داد: فرمانداری مجوز برگزاری این جشن را صادر کرده است اما آقای فرماندار طی تماسی خواستار برگزاری این مراسم در سالن کوچک تر و با جمعیت کمتری شدند بدون اینکه دلیلی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برای حضور در «جشن دکتر سلام» 25 هزار نفر ثبت نام کرده اند گفت: برای 14 هزار نفر کارت ورود به جشن صادر کردیم که حدود نیمی از این دعوت شده ها شهرستانی هستند و با هزینه خودشان از شهرستان می آیند.

صدری نیا افزود: بخشی از ناراحتی ما به خاطر کسانی است که بلیت تهیه کرده اند تا خودشان را از شهرستان به این جشن برسانند. اگر از ابتدا قراردادی بسته نمی شد و مجوزی ارائه نمی شد ما هم به مخاطبین تهعدی نمی دادیم و کارت ورود صادر نمی کردیم.

کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام درباره چگونگی برگزاری این جشن و میهمانان آن گفت: برنامه های جشن را قبل از مراسم اعلام نمی کنیم تا مخاطبین خودمان را شگفت زده کنیم. امسال برنامه های ویژه ای داریم با حضور میهمانان ویژه کشوری و شخصیت های مهم سیاسی، هنری و رسانه ای در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

وی از ارسال دعوتنامه برای برخی وزرای دولت خبر داد و گفت: امسال از بعضی وزرای دولت یازدهم و دوازدهم دعوت کردیم و از بعضی از آن ها به خاطر عملکردشان در حوزه های مختلف تقدیر می کنیم.

صدری نیا ادامه داد: دولتی که شعار آزادی بیان و شعار زنده باد مخالف من را می دهد چرا برای برپایی یک جشن دانشجویی 14 هزار نفره فشار وارد می کند؟ آیا از تصویر جمعیت بیش از 14 هزار نفری که در این جشن حضور می یابند می ترسند؟ آیا نگران مخدوش شدن تصاویری هستند که قبلا برای انتخابات در این سالن ثبت کردند؟ آیا این سالن ارث پدری آقایان است که فقط مراسم های خودشان را در آن برگزار کنند...؟

کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام به برگزاری این مراسم در مکان و زمان مقرر تاکید کرد و گفت: به واسطه مجوز قانونی و قراردادی که داریم مراسم را برگزار خواهیم کرد، مگر اینکه ابلاغ کتبی شود و مراسم را لغو کنند و این برای دولت خیلی زشت است چون به این معناست که امضای مسئولان دولتی برای خودشان هم اعتباری ندارد.

قرار است جشن دکتر سلام پنجشنبه ۲۳ شهریور در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود.

کد خبر: 836377

وب گردی

وب گردی