پنجعلی: حق پرسپولیس قهرمانی آسیاست/ حرکت کامیابی‌نیا خطرناک بود

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  حرکت کامیابی‌نیا خطرناک بود و داور به درستی این خطا را اعلام کرد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در مورد دیدار حساس پرسپولیس برابر الاهلی و پیروزی این تیم گفت: دیداری جذاب و هیجان انگیزی را در کنار بازی خوب شاگردان برانکو شاهد بودیم. همه با جان و دل به میدان رفته بودند و موفق شدند پیروزی مقتدرانه به دست آورند. حق این تیم قهرمانی آسیاست، تیم از دقیقه 11 با اخراج کمال کامیابی‌نیا ۱۰ نفره شد و بازیکنان خیلی تلاش کردند تا پیروز میدان باشند.

وی در مورد حرکت کامیابی نیا نیز افزود: این مسئله را باید به کارشناسان سپرد ولی به نظر من حرکت کامیابی‌نیا خطرناک بود و داور به درستی این خطا را اعلام کرد. اما لازم به ذکر است داوری اشتباهات کمی در این دیدار نداشت، در صحنه ای که روی طارمی خطا شد پنالتی اتفاق افتاد ولی داور این صحنه را ندید. البته باید فشار بازی را در نظر داشت، این دیدار ها از جو سنگین و مسوولیت زیادی برخوردار است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی پیش رو برابر الهلال عربستان بیان کرد: پرسپولیس برانکو امسال می تواند قهرمان آسیا باشد، از بازیکنان کلیدی گرفته تا مهره های جوان و با انگیزه در ترکیب و نیمکت نشانگر برتری این تیم است. بازیکنان با غیرت تا لحظه آخر برای تیم می جنگند. پرسپولیس اگر خودش باشد می‌تواند مقابل ابرتیم های جهان هم نتیجه بگیرد. امیدوارم پرسپولیس در ادامه رقابت ها در همه عرصه ها موفق باشد.

601

کد خبر: 836486

وب گردی

وب گردی