دیدار و گفتگو با مسعود مهرابی

یکصد و دومین نشست دیدار و گفتگو کتابفروشی آینده، به مسعود مهرابی چهره نام‌آشنای مطبوعات سینمایی و کاریکاتوریست و نویسنده سینمایی، اختصاص دارد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود مهرابی (متولد ۱۳۳۳ در تهران) روزنامه‌نگار، نویسنده و طراح، دانش‌آموخته رشته سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است (۱۳۶۱ –۱۳۵۵) و رشته مدیریت تولید فیلم را در سازمان مدیریت صنعتی ایران گذرانده است.

مهرابی فعالیت خود را به عنوان روزنامه‌نگار از سال ۱۳۵۰ شروع کرده است و تا سال ۱۳۶۴ با بیش از بیست نشریه همکاری داشته. او اکنون مدیر و صاحب امتیاز ماهنامه سینمایی فیلم (از سال ۱۳۶۲) و سالنامه فیلم (از سال ۱۳۷۱) است. انتشار فصلنامه انگلیسی زبان Film International از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۹۱ از دیگر فعالیت‌های مطبوعاتی اوست. ماهنامه سینمایی فیلم مشهور به مجله فیلم از پایدارترین ماهنامه‌های ایران با موضوع سینما است. این نشریه در سال ۱۳۶۱ با نام «سینما در ویدئو» آغاز به کار کرد و از سال ۱۳۶۲ به نام کنونی تغییر نام داد.

در جلسه دیدار و گفتگو با مسعود مهرابی درباره کتابهایش و دیگر فعالیت‌های هنری او صحبت خواهد شد و او به سئوالات حضار پاسخ خواهند داد. همچنین کتابهای مهرابی در کتابفروشی آینده عرضه می‌شود.

این نشست ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۳ شهریور در محل کتابفروشی آینده واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک ۱۲، برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 836518

وب گردی

وب گردی