بچه ها در کنار کودکان کار طولانی ترین نقاشی روی بوم را می کشند

هفته آینده از سوی شهرداری منطقه 11 طولانی ترین نقاشی های کودکان بر روی بوم به طول 2هزار متر با حضور کودکان کار در کنار 3 هزار کودک و هنرمندان عضو پویش " بدسرپرست تنهاتر است " در بوستان رازی به اجرا در می آید.

به گزارش ایسکانیوز؛ عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با بیان این که هفته آینده برای دومین بار میزبان اجرای طولانی ترین نقاشی خواهیم بود؛ گفت: از سوی اداره آموزش و مشارکت های شهروندی سال گذشته این نقاشی به طول 800متر و با حضور 2هزار نفر از کودکان برگزار شد که با توجه به استقبال خانواده ها و جذابیت این طرح؛ امسال نقاشی را به طول 2کیلومتر و با حضور بیش از 3 هزار نفر از کودکان شهر تهران با شعار " تهران شهر امید؛ خانواده ای که دوست دارم" انجام می دهیم.

طباطبایی افزود: بوم خاص این نقاشی طولانی در بوستان رازی برپا خواهد شد و به تمام کودکان شرکت کننده در برنامه وسایل نقاشی شامل پالت ،قلم مو ،کلاه ،دستکش ،رنگ و کاور داده می شود.

وی گفت: در این برنامه هنرمندان و اعضای پویش " بد سر پرست تنها تر است " از جمله "مهناز افشار" و دیگر بازیگران حضور خواهند داشت و علاوه بر آن کتاب های خوانده شده خانواده ها برای اهدا به کودکان کار و نیازمندان مناطق محروم نیز جمع آوری می شود.

برنامه طولانی ترین نقاشی کودکان شهر تهران؛ روز دوشنبه 27 شهریور ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در بوستان رازی واقع در خیابان قزوین برگزار و به برگزیدگان نیز جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

700

کد خبر: 836521

وب گردی

وب گردی