«موسی خادمی» به عنوان استاندار لرستان معرفی می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس از معرفی استاندا ر فعلی کهگیلویه و بویر احمد به‌عنوان استاندار لرستان در دولت دوازدهم خبر داد.

سید حمیدرضا کاظمی رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان درمورد تغییر استاندار لرستان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد به جای بازوند استاندار لرستان می نشیند.

وی تصریح کرد: جابجایی استانداران بستگی به تصمیم دولت دارد و ممکن است امروز در دستور کار قرار بگیرد.

کاظمی افزود: مبنای تغییر و ابقای استانداران براساس ارزیابی دولت از عملکرد استانداران و همچنین با توجه به شرایط استان است.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند (متولد ۱۳۴۱ در شهرستان نهاوند)، استاندار وقت استان لرستان در کابینه حسن روحانی از ۱۳ آذر ۱۳۹۲ تا کنون است.

وی پیش از این، معاونت عمرانی استانداری استان مرکزی و قبل‌تر از آن معاونت عمرانی استانداری استان لرستان را بر عهده داشت.

بازوند ۱۵مین استاندار استان لرستان است.

خادمی معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت اصلاحات بوده‌است.

وی همچنین سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد و در دولت تدبیر و امید به ریاست جمهوری حسن روحانی به عنوان اولین استاندار بومی و اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب شد.

خادمی ۱۸مین استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.

/900901

کد خبر: 836553

وب گردی

وب گردی