یاوری: تعصب بازیکنان به پرسپولیس ستودنی است/ تعویض ها برانکو فوق العاده بودند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با اینکه زمانی منتقدسرسخت برانکو بودم اما درحال حاضر او به یک مربی با دانش تبدیل شده است و شکست دادن او از نظر تاکتیکی بسیار دشوار است.

محمود یاوری پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بازی شب گذشته پرسپولیس را حماسی خواند و تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که همیشه سرپا هستند، حتی در بازی شب گذشته با وجود اینکه داوری هم ایرادات فراوانی داشت، اما بازیکنان در نهایت با حفظ آرامش خود به هدفی که داشتند رسیدند.

او همچنین افزود: من زمانی منتقد سر سخت برانکو بودم، اما در حال حاضر او را به عنوان یک مربی فوق العاده می شناسم؛ برانکو در این سال ها بسیار پخته و با تجربه شده و شکست دادن او از نظر تاکتیکی بسیار دشوار است.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه با اشاره به هزینه های فراوان الاهلی تشریح کرد: آن ها برای عبور از پرسپولیس هر کاری که می توانستند کردند؛ اما در نهایت فوتبال عربستان از نظر نیروی انسانی با فوتبال کشورمان قابل قیاس نیست و همانگونه که دیدید پرسپولیس با تدابیر کادر فنی و همچنین دوندگی بی امان بازیکنانش از سد این حریف قدرتمند عبور کرد.

یاوری در ادامه با تقدیر از تعویض های برانکو اظهار کرد: تعویض های پرسپولیس بی نظیر بودند؛ رسن و منشاء بازیکنان با کلاسی هستند و در کنار مصلح روند بازی را کاملا به سود پرسپولیس تغییر دادند. ربروف بازیکن خوبی بوده است، اما تا بتواند در امر مربیگری به تجربه برانکو برسد به سال ها زمان نیاز دارد.

او در ادامه گفت: ماهیت بازیکنان پرسپولیس زیر نظر برانکو تغییر کرده؛ بازیکنان این تیم بعد از، از دست دادن توپ با تمام وجود برای بازپس گیری آن می جنگند و این بی نظیر است. سال ها بود که بازیکنان پرسپولیس تا این اندازه با عرق و تعصب برای این تیم بازی نمی کردند.

سرمربی سابق ذوب آهن حرکت کمال کامیابی نیا که منجر به اخراجش شد را از روی تعصب دانست و تاکید کرد: کمال بازیکن میدان دیده ای است و شک نکنید که او به دلیل عرق به پیراهن پرسپولیس سعی می کرد بازی محکمی را ارائه دهد؛ در صحنه منجر به اخراج شدن نیز کامیابی نیا به عمد آن ضربه را به بازیکن حریف نزد.

یاوری در پایان با اشاره به این موضوع که "من نه به شانس و بلکه به شایستگی اعتقاد دارم" تکمیل کرد: پرسپولیس شب گذشته شایستگی برد را داشت و به حق خود رسید ضمن اینکه با بازگشت سید جلال و کمی هماهنگی بیشتر در خط میانی و دفاعی می توان از سد الهلال نیز گذشت.

606

کد خبر: 836564

وب گردی

وب گردی