افتتاح گالری عکس جشنواره «شبدیز»

لحظاتی پیش گالری عکس جشنواره «شبدیز» با نمایش ۷۰ اثر از ۵۰ هنرمند عکاس سینمای جوان در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، گالری عکس پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه با عنوان «شبدیز» توسط جمعی از مسئولین انجمن سینمای جوانان ایران، گودرزی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، قبادی معاون فرماندار کرمانشاه، عبدالمالکی معاون فرهنگی شهردار، قره تپه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان و جمعی از نمایندگان شورای شهر کرمانشاه در محل تالار انتظار کرمانشاه افتتاح شد.

میثم منیعی، دبیر بخش عکس این جشنواره در حاشیه این افتتاحیه به خبرنگار مهر گفت: در این گالری تعداد ۷۰ اثر از ۵۰ هنرمند سینمای جوان استان‌های شرکت کننده به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این آثار از بین ۴۴ تک عکس و ۵ مجموعه عکس انتخاب و به بخش نمایشگاه جشنواره راه پیدا کرده اند و از امروز تا پایان جشنواره نمایشگاه مذکور آماده بازدید علاقه مندان است.

به گزارش مهر، دبیر بخش عکس جشنواره منطقه ای «شبدیز» تصریح کرد: این عکس‌ها در ۳ موضوع چشم انداز، مستند اجتماعی و خلاقه کار شده است.

وی ادامه داد: کلیه ۱۱ استان در این نمایشگاه عکس های برگزیده ای دارند و بیشترین عکس ها مربوط به استانهای ارومیه و قزوین است. از استان کرمانشاه نیز ۵ تک عکس برگزیده به نمایش گذاشته شد.

منیعی در پایان گفت: بازدید از این نمایشگاه از امروز ۲۲ شهریور تا روز اختتامیه ۲۵ شهریور برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند از آن بازدید به عمل آورند.

902/900

کد خبر: 836625

وب گردی

وب گردی