تهران - ایسکانیوز: استقلال و فولاد در حساس ترین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. استقلالی ها پس از یک شکست تلخ برابر نفت تهران، تنها به پیروزی در این دیدار می اندشیند و فولادی ها نیز در حالی به تهران می آیند که پس از چند هفته ناکامی در برابر گسترش فولاد به برتری رسیده اند.


دابل فولاد در فصل 92-93

تیم فولاد قهرمان فصل گذشته ی لیگ برتر سال گذشته در دو دیدار رفت و برگشت مغلوب استقلال شد و به اصطلاح دابل شد. استقلالی ها فصل گذشته در دیدار رفت در استادیوم آزادی تهران موفق شدند با 2 گل فولاد خوزستان را شکست دهند و در دیدار برگشت در ورزشگاه غدیر اهواز با تک گل آرش برهانی موفق شدند شش امتیاز از دو دیدار مقابل فولاد را کسب کنند و به نوعی قهرمانی فولاد را به تعویق انداختند.


فصل 91-92 ؛ یک برد و یک شکست برای هر دو تیم

فولاد خوزستان در فصل 91-92 در هفته ی شانزدهم در ورزشگاه آزادی با گل دقایق پایانی عبدالله کرمی در دقیقه 87 با حساب سه - دو توانست استقلال تهران را شکست دهد و در دیدار برگشت نیز باز هم استقلال موفق شد با حساب یک بر صفر تیم فولاد را شکست دهد.

بهترین برد در دیدارهای رو در رو


بهترین برد استقلال در روز 17 فروردین 85 با نتیجه 4 ـ 1 و بهترین برد فولاد در روز 28 آذر 89، آن هم با نتیجه 4 ـ 1 ثبت شده است. در دیدارهای دو تیم از زمان بازگشت فولاد به لیگ برتر در 12 بازی عملکرد استقلال بهتر بوده است. استقلال در این مدت 6 برد، 2 مساوی و 4 باخت، 16 گل زده و 13 گل خورده به دست آورده است و عملکردی بهتر داشته است.

در نتیجه استقلال از چهار دیدار اخیرش مقابل فولاد صاحب سه پیروزی و تنها یک شکست شده است و با توجه به توقف تراکتور در دیدار دیروز مقابل استقلال خوزستان، آبی پوشان تهران می توانند با پیروزی مقابل فولاد علاوه بر خارج کردن فولاد از جمع مدعیان، خودش را در صدر جدول ببیند.
کد خبر: 83663

وب گردی

وب گردی