تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در پایان هفته/محدودیت تردد در کدام محورها وجود دارد؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس در پایان هفته پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در پایان هفته گفت: تردد انواع موتور سیکلت از ساعت12 ظهر امروز(22 شهریور) تا ساعت 6 صبح شنبه (25 شهریور) از محورهای کرج-چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران-سمنان-مشهد وبالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 14 جمعه (24 شهریور) تا ساعت یک بامداد روز شنبه (25 شهریور) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد کلیه تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است، همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه (22 شهریور) از ساعت 8 تا 24 پنجشنبه و جمعه از 23 تا 25 شهریور ماه از محور هراز ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد کلیه تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 جمعه (24 شهریور) از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

رحمانی با اشاره به تردد وسائل نقلیه در محورهای کشور طی پایان هفته گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه (24 شهریور) تا یک بامداد روز شنبه (25 شهریور) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده است همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 جمعه (14 شهریور) تا یک بامداد روز شنبه (25 شهریور) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه (25 شهریور) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 جمعه(24 شهریور) از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 17 تا 24 همان روز تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا)به صورت یک طرفه خواهد بود.

701

کد خبر: 836671

وب گردی

وب گردی