درمان «عفونت ریه» با چند ترکیب گیاهی

اگر گرفتار سرفه خشک نیز هستید، «بخور» بدهید؛ بخور نعناع، پرسیاوشان، شلغم، ریحان، اسطخدوس هرکدام باشد، برای بخور دادن، خوب است و سرفه را مرطوب و دفع عفونت را تسریع می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، نحوه تهیه چند ترکیب گیاهی ساده و در دسترس برای خلاصی از «عفونت ریه» آموزش داده شده است.

برای درمان عفونت‌های ریه در طب سنتی راه‌کارها و تدابیر تغذیه‌ای ساده‌ای وجود دارد که با وجود ساده و در دست‌رس‌ بودن این نسخه‌های گیاهی و تغذیه‌ای، اثرات درمانی بسیاری قوی و قابل توجهی دارند که در ادامه چند نمونه از این نسخه‌های ساده آمده است.

برای رهایی از عفونت ریه،‌ یکی از این نسخه‌های ساده را به‌کار بگیرید؛ اگر شدت عفونت زیاد بود، چند نسخه را با هم انجام دهید:

ـ مصرف ترکیب عسل (2 قاشق) + عرق نعنا (یک سوم لیوان) + آب ولرم

ـ در حدود 50 گرم سیاهدانه را بکوبید و با 150 گرم عسل ترکیب کنید؛ از این مخلوط روزی 3 تا 4 قاشق هر 6 تا 8 ساعت میل کنید تا عفونت و تب رفع شود.

ـ یک عدد پیاز (به اندازه یک تخم مرغ) را خرد کنید (خلالی یا نگینی) و با 2 تا 3 قاشق عسل ترکیب و مصرف کنید.

ـ یک عدد شلغم (به اندازه یک مشت) را از درون مانند یک قندان، توخالی کنید، درون آن را عسل بریزید سپس آن را در یک کاسه بگذارید؛ چند ساعت بعد، شهدی از آن در کاسه جمع می‌شود، هر روز صبح یک وعده از این شهد میل کنید.

ـ نارنج را کباب کنید، سپس پوست زغالی آن را گرفته و بقیه آن را با 2-3 قاشق عسل میل کنید.

ـ هر شب، کتف، شانه و سینه را با روغن گرم‌مزاج (بادام، بادام تلخ، زیتون یا کنجد) روغن‌مالی کنید.

705

کد خبر: 836716

وب گردی

وب گردی