استاندار پروازی نیستم/ساکن قزوین می شوم/حوزه صنعت مورد بررسی جدی قرار می گیرد

استاندار جدید قزوین با اشاره به اینکه استاندار پروازی نخواهد بود گفت: خانواده من با زندگی در قزوین مشکلی ندارند و ساکن قزوین می شویم.

به گزارش ایسکانیوز در جلسه روز گذشته (چهارشنبه 22 شهریور ماه) هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ۷ استاندار تعیین شدند که یکی از آن ها عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در دولت یازدهم بود که به عنوان استاندار قزوین معرفی شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین در مورد تغییرات استانداران در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: وزارت کشور با نظر بر این که چهار سال برای دوره استانداری کافی است قصد جابجایی مدیران را دارد که امروز جابجایی ها در دولت عمدتا بر این اساس صورت گرفت.

وی با بیان این که استاندار بومی نیست، افزود: استاندارانی که تغییر کردند هیچ کدام بومی نبودند ما همه اهل ایران هستیم.

استاندار قزوین در پاسخ به این که در چه حوزه هایی بیشتر قصد دارید بپردازید، گفت: در استان قزوین ظرفیت زمینه های مختلفی وجود دارد یکی از آن ظرفیت ها صنعتی است که از نظر من مورد استقبال قرار خواهد گرفت و باید مورد بررسی جدی قرار بگیرد تا مشکلات بخش صنعت در استان حل شود.

زاهدی تصریح کرد: انشاءلله با کمک سایر دستگاه ها، مدیران و نیز بانک ها مشکلات واحدهای صنعتی بتوانیم حل کنیم.

وی با اشاره به این که سرمایه گذاری جدید قطعا از برنامه های مهم است، افزود: بهبود شرایط صنایع موجود یکی از راه های سرمایه گذاری در صنایع بزرگ و متوسط است و دیگری در بخش تولید که با تولیدات کوچک میتوان زودتر اشتغالزایی در استان صورت داد و همچنین در حوزه تولیدات روستایی و صنایع دستی زمینه های خوبی را برای اشتغال می توان داشته باشد.

استاندار پروازی

استاندار قزوین با بیان این که در زمانی که استانداری کردستان را بر عهده داشت با خانواده در استان ساکن نبودم ، ادامه داد: در 5 استانی که قبلا استاندار بودم یعنی استان های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیار و مرکزی خانواده خود را به استان ها برده بودم اما در زمان استانداری به کردستان رفت و آمد داشتم، ساکن نبودم .

وی همچنین در پایان گفت: خانواده مشکلی ندارند و ساکن قزوین می شویم.

به گزارش ایسکانیوز، زاهدی از سال ۶۰ به عنوان کارشناس وارد وزارت کشور شده و ۳ سال در آن پست خدمت کرده است.

وی ۲ سال مسئول امور استان‌های وزارت کشور، ۴ سال و ۶ ماه معاونت سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان و نزدیک به ۷ سال معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه را بر عهده داشته است، همچنین سابقه ۸ سال استانداری استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و استان مرکزی را نیز دارد.

وی مسئول اداره دوم سیاسی و کارشناس سیاسی وزارت کشور و همچنین معاون پشتیبانی شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصاد نوین وابسته به بانک اقتصاد نوین را در کارنامه شغلی خود دارد.

آخرین سمت اجرایی که زاهدی عهده‌دار آن بوده استانداری استان کردستان در سال 1392 و پس از روی کار آمدن دولت یازدهم بوده است.

901/900

کد خبر: 836789

وب گردی

وب گردی