تهران - ایسکانیوز: بعد از ناکامی تیم ملی امید و کسب نتایج ضعیف در این بازی ها، تمام کارشناسان ایرانی علاوه بر مقصر بودن وینگادا و کادر فنی، انتقادات صریحی را متوجه فدراسیون فوتبال کرده اند. در همین رابطه گفت و گویی با بیزن ذوالفقار نسب ترتیب دادیم تا درباره ی اوضاع پیش آمده صحبت کنند:

آقای ذوالفقار نسب برای تیم ملی امید نسبت به دوره های گذشته به نسبت اردوهای تدارکاتی خوبی در نظر گرفته شد ولی نتیجه آن چیزی نبود که مردم انتظارش را داشتند. علت چیست؟

علت این است که فدراسیون فوتبال ایران هیچ وقت برنامه ی خاصی را برای این مقطع سنی در نظر ندارد و سازماندهی مناسبی نیز صورت نگرفته است. دلیل اینکه تیم های جوانان و نوجوانان نیز گاهی نتیجه می گیرند به خاطر برگزاری اردوهای بلند مدت و حضور چندین ماهه در اردوهایی است که حالصش نتایج گلخانه ای است که می بینید.

علت بروز حاشیه های عجیب و غریب پیرامون تیم چیست؟

مدیرت ضعیف در کنار تیم ملی امید حاصلش بروز چنین اتفاقات زشتی است که می بینیم. بازیکنان جوان و کم تجربه هستند و علاوه بر مدیریت داخل زمین باید کنترل صحیحی قبل و بعد از بازی صورت گیرد تا بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط ایده آل قرار داشته باشند ولی چنین مراقبت هایی صورت نمی گیرد و بازیکنان به راحتی کنترل اعصاب خود را از دست می دهند، چون ذهن و تمرکزشان معطوف به بازی نیست .

آقای نبی گفته است با توجه به قراردادی که با وینگادا داریم، این مربی اخراج نخواهد شد. فکر می کنید با این مربی بتوانیم جواز حضور در  المپیک 2016 ریو در برزیل کسب کنیم؟

این هم از شاهکارهای فدراسیون فوتبال است که چنین حرف هایی زده می شود. با کانون مربیان که  جلسه ای نمی گذارند تا نقطه نظرات ما را بدانند و همینطور بدون مشورت کارهای خودشان را پیش می برند و نتیجه اش را همه ملاحظه می کنند. نلو وینگادا پیشنهاد کارلوس کی روش بود. حالا نمی دانم چه کسی پاسخگوی ناکامی تیم با مربیگری وینگادا خواهد بود! در هر صورت آینده ی روشنی برای این تیم متصور نیستم.
کد خبر: 83685

وب گردی

وب گردی