تهران-ایسکانیوز: امروز جمعه 28 شهریورماه آخرین روز از پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک است و اختتامیه این جشنواره فردا 29 شهریورماه در تالار وحدت برگزار می شود.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک که از 22 شهریورماه در حال برگزاری است امروز 28 شهریور ماه با اجرای چند نمایش به کار خود پایان می دهد.

مجموعه تئاترشهر در آخرین روز این جشنواره  میزبان نمایشهای زیر است:

نمایش "آوا/آدا" اثری از کشور آمریکا به کارگردانی درو دایر، ویژه مخاطب بزرگسال ساعت 19:00 در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

نمایش "سوسک می شود"  نوشته آرش پارساخو به کارگردانی آزاده انصاری ویژه مخاطب بزرگسال در سالن چهارسو  به روی صحنه می رود و ساعات اجرای این نمایش 17:30 و 19:30 است،

نمایش "دستهای رقصان" اثری از اسپانیا به نویسندگی و کارگردانی گروه دوریان گری ویژه عموم در سالن حافظ به روی صحنه می رود و ساعات اجرای آن 19:00 است.

نمایش "کدو زری" به کارگردانی محمد اعلمی ویژه عموم در سالن قشقایی به روی صحنه می رود و ساعات اجرای آن 18:30 و 20:30 است.

نمایش "دخی ها" به نویسندگی و کارگردانی رضا شابداغی ویژه مخاطب بزرگسال در کارگاه نمایش به روی صحنه می رود و ساعات اجرای آن 16:30 و 18:00 است

دیگر سالنهای تئاتر

دیگر سالنهای تئاتر نیز مانند روزهای گذشته میزبان نمایشهایی از ایران و دیگر کشورها خواهند بود.

نمایش "مبارک و صندوقچه استاد محمد" نوشته بهرام جلالی پور به کارگردانی آرش شریف زاده ویژه عموم در سالن سنگلج به روی صحنه خواهد رفت و ساعات اجرای آن 17:00 و 19:00 است.

تالار هنر با نمایش "داستان یک گرگ" اثری از کشور ارمنستان به نویسندگی و کارگردانی نونه جرباشیان، میزبان علاقه مندان خواهد بود. این نمایش ویژه کودکان است و در ساعات 18:00و 20:00 اجرا می شود.

نمایش "اپرای لیلی و مجنون" نوشته محمدبن سلیمان بغدادی به کارگردانی بهروز غریب پور که نمایشی است ویژه مخاطب بزرگسال، طبق روال روزهای گذشته در ساعت 20:30 در تالار فردوسی به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش"آنتیگونه" نوشته سوفوکل و ماگر ون دربرگ به کارگردانی نیکول باتلر و اولر یککواید اثری از کشور هلند ویژه مخاطب بزرگسال در تالار سایه و در دو سانس اجرا خواهد شد. ساعات اجرای این نمایش 18:00 و 20:00 است.

نمایش "آهای تو دیگه کی هستی" به نویسندگی و کارگردانی عادل بزدوده در فرهنگسرای بهاران به روی صحنه می رود و ویژه عموم است و ساعت اجرای این نمایش 18:30 است.

نمایش "خیمه قمر خانم" به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی بهناز مهدیخواه ویژه عموم، آخرین نمایشی است که در جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک به روی صحنه می رود و ساعت اجرای آن 19:30 است.

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک شنبه 28 شهریورماه در تالار وحدت برگزار می شود.
کد خبر: 83688

وب گردی

وب گردی