یک طرفه شدن چالوس و هراز

جاده‌های چالوس و هراز، جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ۹۶ یک طرفه خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۴ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.


بر اساس این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.


در جاده هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.


تردد موتور سیکلت‌ها نیز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ازمحور‌های چالوس، هراز و ممنوع است.


مرکز مدیریت راه‌های مازندران در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.


تردد همه تریلر‌ها نیز در محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه از این محور ممنوع خواهد بود.


در محور سوادکوه نیز تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ شهریور از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 836936

وب گردی

وب گردی