بازداشت با پابند و زندان هم مانع از تأخیر هواپیمایی زاگرس نشد

پس از بازداشت رییس ایستگاه مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل تأخیرهای مکرر، باز هم مخاطبان گزارش تأخیرهای این شرکت را اطلاع رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ روز گذشته پرواز هواپیمایی زاگرس از مبدا مشهد که قرار بود ساعت 17:30 به تهران انجام شود با حدود 2 ساعت تأخیر پرواز کرد. تعدادی از مخاطبان ایسکانیوز این موضوع را به ما اطلاع دادند.

پیش تر تأخیر های مکرر این شرکت حتی منجر به بازداشت رییس ایستگاه مشهد این شرکت هواپیمایی شده بود. مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس در این خصوص به خبرنگار ایسکانیوز گفته بود: رئیس ایستگاه ما را با پابند و دست بند به زندان فرستادند. اما بازپرس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دلیل بازداشت را شکایات متعدد مسافران و در راستای استیفای حقوق عامه مردم و توجه نکردن به اخطار بابت تأخیر اعلام کرده بود.

گویا با وجود اخطار و دستگیری صورت گرفته، تأخیرهای این شرکت بازهم ادامه دارد. باید دید شرکت های هواپیمایی برای رعایت حقوق مسافران چه برنامه هایی دارند و آیا باز هم باید پای نیروهای انتظامی یا قضایی به فرودگاه باز شود یا باید جریمه های سنگین تری برای شرکت های خاطی در نظر گرفته شود تا شاهد تاخیرهای حداقلی در حمل و نقل هوایی کشورمان باشیم؟ مسافری که مسافرت هوایی را انتخاب می کند دغدغه اش صرفه جویی در زمان است و ایمنی و هزینه ی پرواز در اولویت های بعدی قرار می گیرد که خود بحث های طولانی تری را می طلبد.

ایسکانیوز سعی دارد تأخیرهای هواپیمایی، نقص های فنی و سایر مشکلات ناوگان حمل و نقل هوایی کشور را بررسی و گزارش های جامع و موشکافانه از رویدادهای هوایی کشور را اطلاع رسانی کند و در این رابطه از نظرها، پیشنهادات و اطلاع رسانی مخاطبان ایسکانیوز استفاده می کند.

403

کد خبر: 837033

وب گردی

وب گردی