انتقال مصدومان ایرانی حادثه تروریستی شهر ناصریه به کشور

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: 8 زائر ایرانی در حادثه تروریستی شهر ناصریه در عراق از مجروح شدند و مجروحان در بیمارستان حضرت امام حسین(ع) شهر ناصریه بستری هستند که حال 2 تن رو به بهبود است و به زودی از بیمارستان مرخص می شوند.

به گزارش ایسکانیوز دکتر منعم شمشادی با بیان اینکه در حادثه تروریستی ناصریه 8 تن از هموطنان به شهادت رسیدند، گفت: پیکر 8 تن از شهدا شناسایی شده است و پیکر سه شهید دیگر در مرحله شناسایی قرار دارد.

وی با اشاره به زخمی شدن 2 تن از اعضای کاروان های شرکت شمسا که طی روز آینده از بیمارستان مرخص می شوند، افزود: هشت مجروح نیز مربوط به کاروان های آزاد است که از استان فارس و شهر شیراز به عتبات سفرکرده بودند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در عراق تصریح کرد: مجروحان ایرانی حادثه تروریستی ناصریه هم اکنون در بیمارستان حضرت امام حسین(ع) شهر ناصریه بستری هستند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، به گفته شمشادی، برای انتقال مجروحان به داخل کشور با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات های امدادی جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات این جمعیت تماس گرفته شد که به محض حاصل شدن نتیجه، مجروحان به داخل کشور منتقل خواهند شد.

ایسنا

700

کد خبر: 837059

وب گردی

وب گردی