تراکتور سازی یک - سیاه جامگان  یک/ حاتمی فرشته نجات تراکتور

دیدار دو تیم تراکتور و سیاه جامگان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم های تراکتور سازی و سیاه جامگان در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند.

با توجه به نتایج خوب تراکتور در هفته های اخیر استقبال زیادی از این دیدار شده بود و نزدیک به ٢٣ هزار هوادار به ورزشگاه رفته بودند.

*داور: رضا مهدوی

*ورزشگاه: یادگار امام ره

*تماشاگر: ٢٥ هزار



تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمدرضا آزادی، فرزاد حاتمی، فاخر تهامی، محمد نادری، مهدی شریفی، محمد مسلمی پور و علی طاهران(75 محمد نوری)
سرمربی: یحیی گل محمدی


سیاه جامگان:

حسن عین افشار، رضا شریفی، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمد مهدی عسگری،محسن آقایی، میر هانی هاشمی، روح الله سیف الهی، حسین بادامکی( 60، امیر پناهی) و پیام ملکیان
سرمربی: اکبر میثاقیان

*کارت زرد

پیام ملکیان از سیاه جامگان

* جایگاه در جدول

تراکتور با این تساوی که بدست آورد موفق شد در جایگاه هفتم قرارگیرد و شاگردان میثاقیان هم در جایگاه ٦ قرارگرفتند.

دقیقه 8: مهدی شریفی با فراری 30 متری از پشت محوطه جریمه ضربه‌اش را زمینی به سمت دروازه عین افشار نواخت که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 14: حرکت کیوان امرایی از سمت راست دفاع تراکتورسازی و ارسال زمینی او پیش از ضربه مهاجمان سیاه جامگان با مهار فرزین گروسیان همراه شد.

دقیقه 40: بازی سرد دو تیم با ضربه ایستگاهی دقیقه 40 مهدی کیانی کمی هواداران دو تیم را دلخوش کرد که این ضربه با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه 53: ارسال ضربه ایستگاهی با ضربه سر فرزاد حاتمی، پشت مدافعان سیاه جامگان فرصتی تک به تک در شش قدم نصیب مهدی شریفی کرد که بدترین ضربه ممکن از این مهاجم باعث شد تا توپ به راحتی در اختیار عین افشار قرار گیرد.

دقیقه 58: ارسال کرنر توسط روح الله سیف اللهی موقعیت سرزنی را در اختیار کریم احمدی قرار داد که ضربه این بازیکن با کمترین اختلاف راهی اوت شد تا بهترین فرصت سیاه جامگان از دست برود.

دقیقه 82: محمد نوری که علیرغم مصدومیت در دقایق پایانی برای تغییر جریان بازی از سوی گل محمدی به کار گرفته شده، روی ضربه راه دور قصد باز کردن دروازه سیاه جامگان را داشت که عین افشار مقابل او تسلیم نشد.

دقیقه 84: سیاه جامگان توسط روح الله سیف اللهی در ضدحمله صاحب موقعیت شد که فرزین گروسیان این فرصت فوق العاده را مهار کرد تا تیمش را از دریافت گل نجات دهد.

دقیقه85: میرهانی هاشمی توپ ارسالی از کرنر را وارد دروازه کرد.

دقیقه 92: فرزاد حاتمی از غفلت شاگردان میثاقیان استفاده کرد و با ضربه شوت برای تیمش گلزنی کرد.

مرد میدان: فرزاد حاتمی که برای تیمش در دقیقه ٩٠ گل زد و کار را به تساوی کشاند.

بازنده بزرگ: سیاه جامگان با توجه به اینکه کار را تمام شده می دانستند گل تساوی را دریافت کردند.

٦٠٠

کد خبر: 837179

وب گردی

وب گردی